Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

LETO Wijchen

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sinds vandaag ook officieel een einde gemaakt is aan het LPG tijdperk van Ruud zijn Omega. :Y

Nu weer lekker ervan genieten Ruud. d:)b
 

yoyo

The UK brothers
Dit is wel het beste zo, maar jammer dat het LPG systeem zo'n probleem heeft gehad.
Maar net wat Jacco zegt Ruud....nu maar weer genieten van je Omega.
 
Dank voor het medeleven, heren.
Inmiddels zijn we weer een aantal km's verder en ik geniet nu echt weer van mijn Omi.
Ze loopt nu weer mooi 'rond' en de ECU heeft ook in de gaten dat ze geen rare fratsen meer uit hoeft te halen om het blok aan het draaien te houden.
Ik had jullie nog wat foto's beloofd van het 'vakwerk' van LETO.
Bij deze dus:

2elgmbp.jpg

Zie hier hoe vakkundig er gaten geboord worden...

29nh3zr.jpg

Ook hier zéér netjes geboord... die twee kleinere, kale plekjes zijn 'proefboringen'. Je meet het niet uit... nee, je boort gewoon ergens in de bodemplaat en kijkt dan vervolgens aan de andere kant of je niets geraakt hebt :h
(Serieus: aan de bijrijderskant zaten ze echt op een mm na dwars door mijn benzineleiding heen :H )

350o65z.jpg

Waar dit gat voor is :S Géén idee... stoppen we gewoon een rubber afdekplaatje in }:)

2hibiav.jpg

Écht vakwerk 7(8)7 Op de achtergrond nog zo'n proefboring...

1zu7p3.jpg

Kwaliteitje, hè -O- Rechts wéér zo'n nutteloos gat (wél gratis kit... dát dan weer wel :F )

2e0k0if.jpg

Een scherpe boor nodig ? Nee joh... gewoon meer toeren laten maken en flink erop gaan hangen. Dan lukt het ook wel :X

2cna8gh.jpg

Rommel opruimen (boorafval) ? Niet nodig... zit straks toch onder de gastank... ziet de klant niet :/ Links ook weer een prachtig proefgaatje.

300bcdh.jpg

Ook mooi rond geboord en zo |:(

2mnkopf.jpg

En slechts 'enkele' ty-wraps gebruikt (seriously: 2 handen vol, mét een berg erop!)

LETO, mijn laatste woorden aan u: ;w
 

yoyo

The UK brothers
Triest triest triest, De NAM doet niet niet eens zoveel proefboringen om een gasbel te vinden.
Wees blij dat dit eruit is...zucht
 
Wat een bende kerel! Inderdaad blij dat het achter de rug is, maar wat hebben ze je Omega mishandeld zeg....... :( :'(
 

Joep

Verbannen
Dat je zoiets niet kunt verhalen bij die mannen daar, wat een rommel hebben ze er van gemaakt Ruud!
Echt schandalig dus, gelukkig ben je er van af en kun je weer met een gerust hart Omega-rijden! :)
 
Joep zei:
Dat je zoiets niet kunt verhalen bij die mannen daar, wat een rommel hebben ze er van gemaakt Ruud!
Echt schandalig dus, gelukkig ben je er van af en kun je weer met een gerust hart Omega-rijden! :)


Naja van af... die gaten tover je niet weg Joep ! en de doorboorde emotie ook niet..
 

Joep

Verbannen
Nee klopt Sjors, maar ik bedoelde meer van, gelukkig is die installatie er voor altijd uit! ;)
 
Bovenaan