Dank voor het medeleven, heren.
Inmiddels zijn we weer een aantal km's verder en ik geniet nu echt weer van mijn Omi.
Ze loopt nu weer mooi 'rond' en de ECU heeft ook in de gaten dat ze geen rare fratsen meer uit hoeft te halen om het blok aan het draaien te houden.
Ik had jullie nog wat foto's beloofd van het 'vakwerk' van LETO.
Bij deze dus:
Zie hier hoe vakkundig er gaten geboord worden...
Ook hier zéér netjes geboord... die twee kleinere, kale plekjes zijn 'proefboringen'. Je meet het niet uit... nee, je boort gewoon ergens in de bodemplaat en kijkt dan vervolgens aan de andere kant of je niets geraakt hebt
(Serieus: aan de bijrijderskant zaten ze echt op een mm na dwars door mijn benzineleiding heen
)
Waar dit gat voor is
Géén idee... stoppen we gewoon een rubber afdekplaatje in
Écht vakwerk
Op de achtergrond nog zo'n proefboring...
Kwaliteitje, hè
Rechts wéér zo'n nutteloos gat (wél gratis kit... dát dan weer wel
)
Een scherpe boor nodig ? Nee joh... gewoon meer toeren laten maken en flink erop gaan hangen. Dan lukt het ook wel
Rommel opruimen (boorafval) ? Niet nodig... zit straks toch onder de gastank... ziet de klant niet
Links ook weer een prachtig proefgaatje.
Ook mooi rond geboord en zo
En slechts 'enkele' ty-wraps gebruikt (seriously: 2 handen vol, mét een berg erop!)
LETO, mijn laatste woorden aan u: