Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

loze stekkers ???

Ben vandaag bezig geweest met het inbouwen van een CID met ncdr 1100. een middagje zoet geweest en het begin van de avond maar goed het zit erin. Morgen langs de dealer om het geheel aan te melden krijg nu alleen nog maar safe display, heb gelukkig wel de code erbij gekregen om het een en ander via tech II aan te melden en dan maar hopen dat deze het doet.

Maar nu even wat anders kwam achter het midden console allemaal stekkers tegen zoals stoelverwarming en ook de aansluiting voor achterbank verwarming. Heb stoffen bekleding weet even niet of hier stoelverwarming inzit en hoe kan ik zien of de verwarmings elementen in de stoel en/of bank zijn aangesloten bij de stoelen.

Gr Eef
 
als je geen verwarming hebt zit er ook geen elementen in de stoel, als je een interieur weet te scoren die dit wel heeft dan is het plug en play in het dashboard is wel eea aangesloten
 
Ja de stekkers zitten er allemaal dus nieuw interieur op snorren dan maar met verwarming erin. Moet alleen de drukknoppen hebben voor in het daskbord. Blijft er nog een stekker over dat is de tweede van rechts (B1 sedan) wat is dat voor een stekker en waarvoor dient deze eigenlijk.
 
Dat zou kunnen maar die heb ik bij modellen ook op de plek van het bakje gezien links naast de radio. Maar de tweede van rechts is volgens mij ook iets wat met een raam of zo iets te maken heeft.
 
hoi even over je pb daar kan ik ben ik bang weinig mee helpen het laatste loze stekkertje is denk ik van de evt blowertjes op de achterdeuren voor achterdeurraamontwaseming ik heb evt nog wel een leree interieur in een mv6 zitten met verwarming in de voorstoelen en bjowertjes op de achterdeuren rolloachter enz enz enz
 
Bovenaan