Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

"Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

R

Ralph

Gast
jacques zei:
Ralph met een dremel kan goed alleen moet je goed weten wat je doet en hoeveel kracht je zet dan kun je secuur werken

ik weet het en sluit aan bij jou stelling, maar wat denk je zelf nadat je alles gelezen heb. dat het hier een prof betreft? kun je beter opzeker gaan en het rustig aanpakken. zelfs ik heb er een pers.lid voor die dit doet en kan het zelf ook wel maar hij doet het in 1/3 van de tijd.
 
Onze zoon Joey heeft het vandaag voor elkaar gekregen om gewoon 220v in de auto te krijgen dmv omvormer en meer...
Heb hem al paar keer gevraagd of hij zijn verhaal hier zou willen plaatsen, met foto's... want het is echt wel super stoer en daarmee hebben we wel een hele unieke Omega...

Heeft hij even helemaal zelf uitgedacht en ingebouwd... en ja, mèt spanningsbeveiligers...

Ik hoop dat hij het hier wil plaatsen...

Verder eigenlijk niet veel meer aan de Omega gedaan... alles gaat tot nu toe nog prima.
We wennen aan het trage optrekken en we zijn blij dat hij prima rijdt!

Tot zover maar weer even!

Saïma
 
Re: "Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

Mooi om te horen! Eindelijk een goede auto....

Kom maar op met de fotos, ben benieuwd!

Groetjes,

Niels
 
Re: "Lusajoda's" (Saïma's) Omega Ervaringen!

Dat is handig, bij de volgende meeting koffiezetapparaat erop en we hebben verse koffie!! ;-)
 
Inmiddels zijn we weer paar maanden verder...

De 220V doet het perfect in de auto! Nog steeds geen foto's....... *Schaam*

Ik moet dit forum weer eens wat hoger in de favorieten neerzetten....... dan kom ik ook weer op het idee om het te gebruiken, ook zal ik Joey nog eens vragen of hij uitleg wil gaan geven over HOE hij die 220V in de auto heeft gekregen (via omvormer die achter in de auto in het 'verbandtrommelkastje' ligt....
Ook hebben we t.h.v. achterlamp een extra 12V punt! En dat is ook ideaaaaal voor de koelbox die tijdens de vakantie achterin stond...

Al met al, het werkt nog steeds en wordt ook nog veel gebruikt.

Verder gaat het prima met onze Omega. De 200.000 allang gepasseerd... helaas te laat met foto, maar had geloof ik wel foto van 200.200 of zoiets... (200.000 staat ook al zooo vaak op dit forum, is ook niet origineel meer....)

Maar moet nodig weer gaan updaten. Vanaf maandag staat de auto hier 2 weken voor de deur helemaal voor mij en dan zal ik de auto om te beginnen eens gaan wassen... want zwarte velgen voor en zilveren achter is echt lelijk!

Ook rijden we nog steeds rond met 2 verschillende achterlichten... 1x donker en 1x licht........... moet ook nog gebeuren.... werk zat!

Maar mijn man rijdt er alleen mee, voor hem is elke auto een gebruiksvoorwerp en hij komt niet eens op het idee om te gaan poetsen, want... hij ZIET het gewoon niet! Ding moet rijden en liefste comfortabel ook!

Groetjes Saïma
 
Bovenaan