Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Matzwarte omega B1

hallo vrienden,
Tijdens deze winter ga ik men omi matzwart schilderen, ben benieuwd naar de reakties?
morgen normaal men achterste 16x9 met 225/45ers terug en dan drop ik fotot's :7

ik denk dat het vrouwtje bijdraait en de koppaking en uitlaatcollector worden hersteld :)
 
elryblo zei:
hallo vrienden,
Tijdens deze winter ga ik men omi matzwart schilderen, ben benieuwd naar de reakties?
morgen normaal men achterste 16x9 met 225/45ers terug en dan drop ik fotot's :7

ik denk dat het vrouwtje bijdraait en de koppaking en uitlaatcollector worden hersteld :)


:S
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Persoonlijk vind ik dat zonde, je hebt juist zo'n mooie kleur.

Maar ieder zijn smaak natuurlijk, als jij er blij van wordt. ;)
 

Joep

Verbannen
De kleur is erg mooi, maar je hebt al een mooie kleur zoals B-Buster zegt. Ik zou het uit je hoofd zetten :P
 
Schilderen ?! Met een kwast ? Dat doe je toch niet met zo'n auto ?! Dát vind ik echt kei zonde ! Je ziet wel eens dat ze dat doen met een ouwe leger jeep ofzo..

Laat je het mat zwart spuiten of beplakken, dan vind ik het een ander verhaal :*)
 
als je er ooit wat mee hebt zul je elke bij gewerkte plek zien als een pukkel op doutzen kroes dr gezicht
bij poetsen lukt ook niet worden glanzende plekken en insecten worden vetten vlekken die ook niet weg te krijgen zijn

al laatste ... je ik ben een zeikerd ..... als je de voorbewerking niet 100% doet gaat het geheid bladderen
 
hihi wat een reakties!
ik heb al 4 matzwarte wagens staan, dus in dat opzicht heb ik geen bang dat de lak gaat lossen of dat het slecht gedaan is, maar de roest is zich aan het opstapelen en de passagierskant is door de vorige eigenaar als prik/schuurbord gebruikt

ik post straks een foto van een andere matzwarte omi en dan zal je zien dat het allemaal wel meevalt
 

Colinh

Donateur 2023
<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=37&t=2723" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=37&t=2723</a>

Deze is ook matzwart en hier zijn de reactie's positief...


Maar goed, elrybo, wil je 'm schilderen of spuiten? Ik denk dat daar het punt zit. Met de kwast is niet echt respectvol voor zo'n strakke limo..




Gr Colin
 
word gespoten natuurlijk, ik heb ook een matzwarte ford cpari mk2 en die is ook heel mooi,
mss is er een zelfs een kleine kans dat hij gewrapt word in folie.....

zoals die foto al laat zien is een omi in matzwart niet het einde van de wereld hé

dan is er in belgie ook ene sé
 
Oh kijk dan word het al een heel ander verhaal ! dacht dat je met een kwast aan de gang ging. |:(

Ben benieuwd ! :*)
 

Joep

Verbannen
Hoe staat het met dit project? Ben wel benieuwd naar de vorderingen!

Ook ben ik benieuwd naar die matzwarte Capri! ;)
Dus waar blijven die foto's haha? :P
 
owkee, hier -een foto van de omega in kaki matgroen, voor de liefhebbers, dank-u en voor de mannen die het niet goed vinden: is nog maart de eerste laag, er komt een tweede op, waarom matgroen? omega is niet meer intresant om te redden, koppaking stuk, uitlaatcollector gescheurd, roestvorming aan deuren boven en onder, en langs de binnekant werkt ook al de helft niet meer, a/c is stuk, boordcomputer stuk, het kost me meer dan een andere te kopen, dus ik rij deze op tot de motor niet meer wil, ondertussen wou ik hem mat groen met wirewheels, de wirewheels zijn op komst
hate it or love it....

555201_3765881059593_429677760_n.jpg



de capri is ook zelfs geschilderd en is mooi gedaan hoor
n1053657831_30243935_375.jpg

47873_1544318681922_1053657831_31571735_5438319_n.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Mijn Omega moet ook eens gewassen worden (maar er komt NIEMAND op de auto zelf!!!!!!!!!)
 
Bovenaan