Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Matzwarte omega B1

Joep

Verbannen
In mijn ogen heb je 'm een beetje verziekt... Maar als het zo is wat je zegt, dan maakt het geen donder uit wat je er mee doet. :)
 
hmmm geen vrienden maken omdat ik men omega matgroen schilder ipv hem uit een te slijpen voor onderdelen...
aan de hand van men wagens kan je wel opmaken dat me dat niet zo veel intresseerd wat een ander van me denkt, maar ik kan het me niet laten om effe in defends te gaan,
ik hou weer een omega B1 op de baan vind ik zelf, en als de dag komt dat ie "op" is dan koop ik me een andere omega en men huidige gaat een 2de leven tegemoed als donor...voor wat er nog opstaat dat deftig is....
en als het moet, voor 1000euro is ie weer in dat blinkend groen geschilderd hoor.


en een geluk dat smaken verschillen het zou anders een saaie wereld zijn, trouwens het belgisch leger heeft voor zen officieren verschillende opel vectra's en omega rondrijden, ook in de zelfde verf als de mijne, ik vond dat een machtig beeld! en je kan ze niet kopen.

ik ben al 10 jaar presentator van verschillende grote tuningbeurzen, oa 100% tuning in ahoy, het internationaal tuning salon in belgie enzo vele meer, telkens er een BMW M5 of mercedes of vw passat in matte zwart/groene verf op een stand stond vond iedereen in die scene het super...raar dat de omega-liefhebbers het niet pruimen...
zelfs men capri kan bij de "ik-hou-men -capri-origineel-tot -de-laatste-vijs" freaks op respect rekenen.

foto's komen nog wel, ik heb er een heleboel van de capri met schuimnatte dames in bikini, van de omega nog niet, komend jaar waarschijnlijk!

hou jullie goed en tot een van.....


elryblo, zonder vrienden hier ;-)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Lekker doen waar je zelf je voldoening uit haalt.

Je schreef het al toen je de foto online zette: love it or hate it. Op een forum zoals dit krijg je dan vanzelf een duidelijke mening voorgeschoteld. ;)

Ik kan niet zeggen dat ik het erg mooi vind die kleur, maar je hebt er duidelijk over nagedacht en het consequent doorgevoerd. Dat vind ik dan wél weer leuk.

Hou ons wat mij betreft zeker op de hoogte van de vorderingen. :)
 
elryblo zei:
hmmm geen vrienden maken omdat ik men omega matgroen schilder ipv hem uit een te slijpen voor onderdelen...
aan de hand van men wagens kan je wel opmaken dat me dat niet zo veel intresseerd wat een ander van me denkt, maar ik kan het me niet laten om effe in defends te gaan,
ik hou weer een omega B1 op de baan vind ik zelf, en als de dag komt dat ie "op" is dan koop ik me een andere omega en men huidige gaat een 2de leven tegemoed als donor...voor wat er nog opstaat dat deftig is....
en als het moet, voor 1000euro is ie weer in dat blinkend groen geschilderd hoor.


en een geluk dat smaken verschillen het zou anders een saaie wereld zijn, trouwens het belgisch leger heeft voor zen officieren verschillende opel vectra's en omega rondrijden, ook in de zelfde verf als de mijne, ik vond dat een machtig beeld! en je kan ze niet kopen.

ik ben al 10 jaar presentator van verschillende grote tuningbeurzen, oa 100% tuning in ahoy, het internationaal tuning salon in belgie enzo vele meer, telkens er een BMW M5 of mercedes of vw passat in matte zwart/groene verf op een stand stond vond iedereen in die scene het super...raar dat de omega-liefhebbers het niet pruimen...
zelfs men capri kan bij de "ik-hou-men -capri-origineel-tot -de-laatste-vijs" freaks op respect rekenen.

foto's komen nog wel, ik heb er een heleboel van de capri met schuimnatte dames in bikini, van de omega nog niet, komend jaar waarschijnlijk!

hou jullie goed en tot een van.....


elryblo, zonder vrienden hier ;-)



ik vindt t wel stoer weer een wat anders dan suffe omega's die standaard zijn en blijven op een bumpertje na

-- 19 jun 2012 09:42 --

[
 
bij deze de pics van de capri, de omega word pas in 2013 ingezet, volgend wekend doe ik een tuningbeurs in duitsland, ik rij er met de omega catera :-) naar toe en gooi er wel wat dames tegen ginder om jullie te teasen met pics en chixs van de omega B1;-)


131774_1727882870912_1946417_o.jpg

n1053657831_30233590_4584-1.jpg

47873_1544318681922_1053657831_31571735_5438319_n.jpg

296_1037233445108_7271_n.jpg

1378_1074233490086_375_n.jpg

1378_1074233410084_9748_n.jpg
<br /><br />-- 13 jul 2012 12:43 --<br /><br />hier een pic van men matgroene omega,
met de chix volgt nog later op het seizeoen
DSCN0424.jpg

DSCN0423.jpg


de bumper dient nog gelakt te worden!
 

Colinh

Donateur 2023
He door de dubbelpost is hij niet opgevallen!


Steven ik vind het een gaaf gezicht, beetje jammer dat het zo weinig foto's zijn ;)





GR Colin
 
Bovenaan