Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

melding bij reaktie op topic

Is mogelijk mijn onervarenheid met dit forum, maar kan ik ergens aanzetten dat ik een mail oid krijg als iemand reageerd op een topic wat ik heb gestart of op heb gereageerd? Is er misschien wel, maar ik heb het nog niet gevonden. Heb ook een foto van mijn auto geupload maar dit is of niet gelukt of voor mij niet te vinden. Hellup! ;)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Als je een bericht maakt dan staat onder dit veld een aantal opties, vink Notify me when reply is posted aan.

2uxz0wk.jpg
 
Mail mij jouw foto maar even AJ, dan plaats ik die er wel bij.
De foto moet namelijk ook nog aan bepaalde voorwaarden voldoen, zoals afmeting en bestandsgrootte.
Mailen kan via het envelopje onder mijn naam --------------------------------------------------------------------daar--------------------------------------------->>>

:)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Je foto staat trouwens hier <a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=37&t=1184#p16114" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=37&t=1184#p16114</a>
 
Bovenaan