Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

middenconsole waar radio zit wil er niet uit

Mensen misschien is er al een vraag over geweest maar ik ben deze niet tegengekomen.
Ben vanavond even bezig geweest het paneel probreren los te krijgen daar waar de radio in zit. nu lees ik (via google gevonden) dat je je hand erin steekt op ongeveer 20 cm naar boven een hendel of iets dergelijks zou moeten tegen komen, nou ik dus niet. ben met een zaklamp wezen kijken maar zie wel een soort ijzeren stangetje liggen maar die zit aan beide zijden los en zit nergens aan vast. Nu gaan er bij mij natuurlijk belletjes rinkelen want de kans is natuurlijk groot dat dit de bewuste hendel/stang is waar je het paneel los maakt. Nou dan heb ik een uitdaging want dan zal ik zelf het dashbord in moeten kruipen. Of zoek ik helemaal verkeerd en/of is er een andere manier om dit los te krijgen. Hoop dat dat stangetje er niets mee te maken heeft.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want wil mijn ncdr inbouwen en de carin navigatie moet eruit.

Gr Eef
 
nou lekker dan want die ligt bij mij los aan beide zijden dus die gaat even niet werken. Ben er zelf nog nooit mee bezig geweest maar wou even kijken hoe alles zat en toen zag ik deze losse stang liggen. zal morgen eens kijken met een spiegeltje en dan maar kijken of ik met een tang of iets dergelijk de nokken kan losmaken. Of weet jij toevallig hoe dit probleem anders is op te lossen want de stang zal toch weer vast moeten worden gemaakt.

In ieder geval alvast bedankt voor het snelle antwoord en zal morgen maar eens kijken of ik het los ga krijgen.

Gr Eef
 
Pakico zei:
nou lekker dan want die ligt bij mij los aan beide zijden dus die gaat even niet werken. Ben er zelf nog nooit mee bezig geweest maar wou even kijken hoe alles zat en toen zag ik deze losse stang liggen. zal morgen eens kijken met een spiegeltje en dan maar kijken of ik met een tang of iets dergelijk de nokken kan losmaken. Of weet jij toevallig hoe dit probleem anders is op te lossen want de stang zal toch weer vast moeten worden gemaakt.

In ieder geval alvast bedankt voor het snelle antwoord en zal morgen maar eens kijken of ik het los ga krijgen.

Gr Eef


hmmm grrn idee zo kan het me ook niet zo 1 2 3 voor de geest halen hoe de vergrendeling werkt is al weer paar jaar geleden kan ook nu niet even bij een van de slopers kijken die ik heb staan misschien even op een mede forum lid wachten
 
Ik zie dat je in Drenthe woont waar precies kom zelf ook uit Drenthe woon nu in een dorpje naast Noordwolde (Fr)
 
Pakico zei:
Ik zie dat je in Drenthe woont waar precies kom zelf ook uit Drenthe woon nu in een dorpje naast Noordwolde (Fr)
jeb heb pb je mag evt wel langs komen dan kan ik kijken of ik je helpen kan
 
Heb de hendel gevonden er zat een kebelboom voor dus morgen met frisse moed verder om de zaak uit te bouwen en het carin navigatieruit halen.
 
Bovenaan