Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Mijn slechte ervaring met Euromaster banden, Dordrecht

A

Anonymous

Gast
Tijd voor een objectief stukje,

Mijn slechte ervaring met Euromaster banden, filiaal Dordrecht.

Voor het leveren en monteren van mijn nieuwe winterbanden viel de keuze op Euromaster en dan specifiek het filiaal in Dordrecht.
Na telefonisch contact te hebben gehad met een goed gesprek met dito prijs, een afspraak gemaakt.

Op de afgesproken datum met de Omega naar Dordrecht. Naar binnen gegaan bij de receptie en aangegeven wie ik ben, ik wilde gelijk doorlopen de werkplaats in echter..... HOHO waar gaat dat heen, dat gaat zomaar niet.
Waarop ik zei, luister ik kom hier ruim €700,= brengen dan mag je toch op z'n minst zien wat je koopt. Nogmaals u mag niet de werkplaats in dit ter veiligheid van uzelf en het aldaar werkende personeel, ik zal de band laten zien en zal deze wel even pakken voor u. Vervolgens nogmaals aangegeven dat ik bij de montage aanwezig wil zijn, het lijkt wel of jullie iets te verbergen hebben, au, dat was geloof ik wel tegen het zere been aan! Dat dit zo is, lees je verderop.

Na afleveren de velgen gecontroleerd, en op het oog niets mis mee. Was lastig te controleren doordat ze niet helemaal schoon waren vóór het monteren en erna door de vette smerige vingers die erbij gekomen waren.
Bij thuiskomst gelijk de auto gewassen ennnnnnnn wat blijkt, hebben ze met het monteren van de banden 1 velg beschadigd. Het blijkt dat er volgens mij 1 velg ergens tegen aan is gevallen. Ik gelijk weer terug.

De oplossing volgens Euromaster rijdt u nu gelijk naar het bedrijf hier om de hoek, het bedrijf heet CHC,wij van Euromaster handelen het met dat bedrijf wel verder af. Bij aankomst blijkt het bedrijf zaterdags gesloten te zijn. Die week erop gelijk gebeld dat zij de velg in opdracht van Euromaster zouden bijwerken. Ik zou teruggebeld worden voor een afspraak, niet dus.

Alleen al dat ik het schrijf, word ik er al moe van.
Weer Euromaster gebeld dat ik door bedrijf CHC Dordrecht niet wordt teruggebeld en dat ik zo geen zaken doe. Aangegeven dat ik zelf een offerte heb laten maken ergens anders voor het herstellen van de schade, deze komt rond de € 100,= en maak dat bedrag dan maar over naar mij.
Nou nee hoor, wij gaan niets vergoeden en al helemaal geen velg overspuiten was het antwoord van de heer Mustafa vestigingsmanager Euromaster in Dordrecht.

Om dit toch niet zomaar te laten gebeuren heb ik een brief naar het hoofdkantoor gestuurd. Na verloop van tijd ben ik netjes terug gebeld en of ik nog gebruik wil maken van het aanbod om de velg te laten repareren, je gelooft je oren toch niet!!
MAAR NATUURLIJK, alles uitgelegd en ik moet maar het bedrijf bellen waar ik al eerder was geweest, CHC Dordrecht. Blijkt na telefonisch contact met dat bedrijf, het bedrijf alleen auto's te poetsen en geen velgen te repareren volgens een medewerker aldaar. Mooi dan. Ach en als je dan toch aan het bellen bent, waarom ook niet.... daar gaan we weer.

Weer telefonisch contact met Euromaster hoofdkantoor gehad, Inderdaad dit gaat niet werken zo werd er vermeld. Belt u maar met de heer Mustafa filiaal Dordrecht om een en ander te regelen.
Ook maar weer gebeld en let op de klantvriendelijke opmerking van deze man.
Zo dus jij heb contact opgenomen met het hoofdkantoor in Deventer, waarom niet was mijn antwoord. Luister zegt Mustafa ik ga niets vergoeden en je komt hier niet meer binnen, en de manier waarop je de eerste hier hier binnen kwam zint mij ook niet. Heb alleen gezegd dat ik bij montage erbij wilde zijn. Ik heb hem netjes bedankt voor het opnemen van de telefoon en ondanks dat deze nog het een en ander te melden had, de telefoon maar opgehangen.

Weer gebeld met Deventer, en ik moet maar een paar foto's mailen, ook weer gedaan.
En nu het meest verbazingwekkende:
De email van het Hoofdkantoor,

"Beste Rene,

Het is een vervelende zaak ik kan niet beoordelen of het nu een verse of oude schade is het is in ieder geval een lichte beschadiging. Je kunt natuurlijk het wiel laten spuiten je moet dan wel rekening houden met eventueel kleurverschil.

Ik zou u het volgende willen voorstellen om dit tegen de kostprijs te doen deze bedraagt 75,00 euro ex de btw.

Ik hoor graag of u hier gebruik van wilt maken.

Met vriendelijke groet,

Raymond Caro
Customer Service Manager

Euromaster Bandenservice B.V.
Postbus 169
7400 AD Deventer"

Het gaat mij inmiddels geeneens meer om die € 100,= maar ze sturen je van het kastje naar de muur, en dan wordt er van alles mondeling/telefonisch beloofd, maar zwart op wit (zie de tekst bovenstaande mail) gaan ze nergens mee akkoord. Eigenlijk wel een zeer hoge dunk van zichzelf bij Euromaster, dat ze denken dat ik als klant nog iets zou laten repareren tegen betaling. hahahahah.

Voor alle duidelijkheid dit is mijn ervaring met het filiaal van Euromaster in Dordrecht, er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier wel tevreden zijn.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik had al geen goede indruk van dergelijke grote firma's zoals Euromaster, na dit verhaal zal ik er zeker van zijn dat iedereen die ik tegenkom en die overweegt daarheen te gaan van mij zal horen wat een kansloze service deze lui erop na denken te kunnen houden. Ik vind het echt belachelijk zoals ze hiermee omgaan.

In jou geval zou ik niet eens meer willen dat ze in de buurt van m'n auto kwamen op het op te lossen. Als de instelling nu al zo is, no way dat ze het dan nog met enige fatsoenlijke inzet zullen oplossen. Slechte zaak.

Zonde van je velg René, het is jammer dat er met een DAP ofzo niet veel eer aan te behalen zou zijn anders deed ik graag een poging.

Hoe dan ook, blijf ver weg van Euromaster.
 
Het is en blijft een schande hoe je behandeld bent, René.
Ik zal in ieder geval mijn kennissen- en vriendenkring (ja, ik heb ze :+) AFraden om naar Euromaster te gaan.
Als ze zo met jou om gaan, denk ik dat anderen eenzelfde behandeling tegemoet kunnen zien.

Het is ook de manier waaróp ze reageren.
De reactie van de filiaalhouder in Dordt spant toch wel de kroon. In plaats van tot een fatsoenlijke oplossing te komen (service is belangrijk tegenwoordig) behandelt ie je als een klein kind. Geen filiaalhouder mag op een dergelijke manier met klanten om gaan (uitzonderingen daar gelaten).

Ik hoop dat je ooit eens een mooie velg tegen komt op eBay of Marktplaats, zodat je dit gekneusde exemplaar kunt inzetten als reserve-velg.
Probeer anders Tros Radar of Kieskeurig eens. Een mailtje die kant op, met Euromaster in de CC, doen soms wonderen.

Zoals ook in het andere draadje te lezen is, denk ik dat ze met het inspannen van de velg een fout hebben gemaakt. Fouten maken we allemaal wel eens. Maar wees dan ook een man en erken de fout (en herstel die fout!).

Erg jammer. Bij deze zijn zij 'Gevaar op de markt' van deze maand, wat mij betreft :N
 
Niet te geloven wat een klantonvriendelijkkheid. Die lui verdienen hun geld veel te gemakkelijk.

(ik dacht eerst ook nog dat het hoofdkantoor de schade wilde vergoeden :N dus, wat een flauwekul)

Ver uit de buurt blijven van die Euromaster-vestiging.

Groet,

Walter
 
Mja, dat is al een van de redenen dat ik bij een Euromaster, Kwik-Fit etc gewoon wegblijf.
Is niet normaal hoe ze met zoiets omgaan. Zijn te grote bedrijven voor zoiets, die geven er denk ik niks om als 1 klant ontvreden is ofzo??

Als ik banden moet hebben bestel ik ze zelf via internet (of moet bij lokale bandenboer mooie aanbieding zijn) en dan ga ik naar de lokale garage hier (400mtr verderop) en dan laat ik ze er daar opleggen tegen een zacht prijsje :)
 
me nek haren gaan er van over eind staan als ik dit lees
ik ga altijd naar van benthum banden in vlaardingen en daar gaan ze met je velgen om als dat ze van hun zelf zijn
en dat moet je hebben
 
wat een verhaal. zit je mooi met een beschadigde velg...
lijkt wel een beetje net zon verhaal als mijn velgen die beschadigd zijn geraakt door remvloeistofbij de euromaster te hoogeveen.tis toch eigenlijk om te janken. -O-
 
Ik wil niet direct alle Euromaster vestigingen over één kam heen scheren maar vind het wel opvallend dat er toch wel laconiek omgegaan wordt met serieuze klachten.
En dan hebben we het hier over 2 gevallen, binnen het OOP... een vriendenclub van net 500 leden groot.
Kortom: ik vraag mij af hoeveel gevallen er in NL zich bevinden die een vergelijkbare ervaring hebben met één van de Euromaster vestigingen.

Maandag ga ik een andere 'bandenboer' bezoeken.
Jacco heeft daar al wat ervaringen op gedaan en mijn voorvelgen zijn ook daar opnieuw uitgebalanceerd. Naar alle tevredenheid :Y .
Mijn -nog te komen- ervaringen zal ik uiteraard in voorgenoemd draadje posten. Het wordt GÉÉN Euromaster in ieder geval :N
 
Ik noem zo even geen namen, maar kom voor m'n werk ook wel bij die toko's personeel in de werkplaats gooien met dingen naar elkaar schreeuwen enz.. vreselijk.. een geintje moet kunnen onderling, maar dit is natuurlijk verre van professioneel, dat gebeurt bij ons echt niet, m'n werkgever zou het moeten zien.. nee niemand die het daar in zijn hoofd haalt.
 
Bovenaan