Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

module carkit

Hallo ik heb een carkit in mijn opel zitten van een van de eerste nokia's. als ik de draden volg dan verdwijnen die onder de radio de tunnelbak in waar de hendel van de automaat zit. kan het zijn dat de module onder de radio zit weg gewerkt. Kom deze module niet tegen achter het handschoenenvak en ook niet achter bij de radio. Weet iemand waar ik deze zou kunnen vinden voordat ik de gehele midden console tussen de voorstoelen weg haal en vervolgens toch onder het stuur moet zijn, bijv.
ook lees ik over de vda stekker zou het kunnen zijn dan deze in mijn auto zit ivm met de telefoonmodule en waar kan ik deze stekker vinden misschien dat daar ook de module kan zitten.

Gr Eef
 

Vega

Medewerker
Administrator
De vda stekker zit als die er zit bij de a stijl aan de passagierskant ter hoogte van het dashbordkastje.
 
vda stekker gevonden zat helemaal weg gewerkt aan de zijkant, zat nog een oude carkit aan vast van nokia. Deze eruit gehaald ga morgen verder om mijn eigen nokia in te bouwen.

Eef
 
Bovenaan