Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Moeten jullie niet iets meer over poetsen en wassen praten?

Carclean.nl

OOP Sponsor
Sponsor
Het is zo stil hier op het forum als het gaat over poetsen en wassen.

Dat kan enthousiaster toch? Kunnen wij nog hierin iets betekenen?

Groeten,

Tim
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik denk ook dat dat aan het weer ligt.

Door de temperatuur kom ik zelf momenteel ook amper eraan toe wat te doen. Hier moet alles gewoon buiten gebeuren bij gebrek aan een garage, dus dat werkt nu even minder.

Kan niet wachten tot het weer mooi weer is en ik m'n DAP weer op de lak kan zetten.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Carclean.nl zei:
Het is zo stil hier op het forum als het gaat over poetsen en wassen.

Dat kan enthousiaster toch? Kunnen wij nog hierin iets betekenen?

Groeten,

Tim

Verblij ons eens met een aanbieding die we niet kunnen afslaan en dat we dan geen excuus meer hebben om onze Omega's niet te poetsen. _O- *O*

:w
 
Oh en jullie hebben tegenwoordig een eigen deel op ons forum :Y


<<<knip>>>


[EDIT]
Damn, te laat.... heeft ie al gezien _O-
 
hoi nou even dan, heb hem vorige week volledig in de was gezet eerst zaterdag goed gewassen en droggezeemd en toen s avonds binnengezet met alles open en toen vervolgens zondagmorgen met turtle wax volledig geboend, zodat hij de winter wel doorkomt, en het vuil blijft ook niet zo makkelijk zitten. doe hem trouwens altijd 2 keer per jaar boenen net voordat het voorjaar begint en net voor de winter, en dat merk en zie je aan de lak ook met wassen. heb trouwens nog snel op marktplaats een set winterbanden op 15 inch lichtmetalen wielen gescoord die waren een seizoen gebruikt, dus nog meer dan voldoende profiel, en ook de velgen in nieuwstaat, dus die er ook gelijk onder gezet, komt net goed uit met die sneeuw, is toch wat veiliger en mijn 17 inchers van de executive liggen veilig opgeborgen tot de lente.
gr,
 
Ik ben al blij, dat ik me deur open krijg. Met die kou komen er genoeg probleempjes naar boven. Helaas is het nu te koud, om het te fixen. Zo snel mogelijk maar weer warmere dagen. Reparaties, verbeteringen en poetsen....
 
Ik heb mijn MV6 gewassen en voorzien van een laag 915 Collinite weg gezet, Mijn A Omega heb ik begin deze week gewassen, ik was het zo zat die zooi ! :F


Maar idd Tim, het winterse weer maakt de drang wel hevig om te poetsen ! echter laten deze temparatuuren het iet echt toe :/



Groetss,

Sjors
 
Over wassen en poetsen moet je niet praten maar gewoon doen! :P De mijne heeft er wax laagje erop zitten van nog geen week oud, na het uitgebreide stappenplan. Had de gelegenheid om ruim en droog te kunnen staan dus de gelegenheid gelijk maar aangegrepen.

[edit]WTF! Beetje oud topic? :S nja lol, verandert niets aan de zaak[/edit]
 
kan mij iemand eens uitleggen wat jullie bedoelen met dappen, is dit wat anders danboenen en in de was zetten, dit doe ik altijd 2x per jaar in het voorjaar en in het najaar net voor de winter.
 
Deze week mijn Omega 's avonds gedapt en afgetopt ! het was toch smerig weer, en aangezien ik iedere dag met de Corsa naar mijn werk ben gegaan kon de MV6 lekker blijven staan in het droge :s

M'n MV6 is is klaar voor een leuke rit direct naar Duitsland! samen met een wel gewaardeerd forumlid, ik zeg verder niets dat zal de persoon in kwestie nog wel vertellen hier ;)



Groetjes,

Sjors
 
Bovenaan