Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Moeten jullie niet iets meer over poetsen en wassen praten?

B-Buster

Medewerker
Administrator
Goede reis heren, ik ben benieuwd naar de uitkomst. Hopelijk wordt het een succes. :Y

Edit 17.00u:
Ons allemaal lekker maken, hoor ik net dat het voor niets is geweest. :P
 
hoi

was vandaag effe bij de vod en daar waren ze een astra opc aan het poetsen met

"Poorboys World Natty's Paste Wax Red"

wat is jullie ervaring ermee


gr barry
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Bij de VOD nog wel, netjes.

Erg goede wax voor lichte lakkleuren. Voor donkere kleuren is er de Natty's blue.
 
ja oke waar wat zijn de ervaringen er mee

hij zij dat het beter was dan Meguiar's ik zelf heb het nog geen vanbeide geprobeerd d:)b (ben me eigen aan het oriénteren). d:)b

:) ja en het was wel hun prive auto :)
 
Mja Beter.. dat vind ik altijd zo definitief..

Mequiars is goed maar erg duur, en voor een anatal zaken zijn er goede alternatieven waaronder Poorboy's World, die hebben erg fijn spul ! en mist goed aan gebracht een lange(re) stand tijd ;)





Hier een lid van het CC forum welke zijn 5'er na afloop in de Natty's Blue gezet (vanwege de donkere kleur) wat Jacco al aangaf ;)


<a class="postlink" href="http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g=posts&m=231750#231750" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forum.carclean.nl/Default.aspx?g ... 750#231750</a>


Groetss,
Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Voordeel van de Natty's is dat deze niet zo'n bitch wordt om uit te poetsen als hij tijdens wat hogere temperaturen gebruikt wordt. Dat moet je met een wax als de Collinite 915 of de vaste waxen van Meguiars niet proberen.

Ik ben erg tevreden over de Natty's wax, ik heb de blue versie zelf en gebruik hem nog regelmatig. Werkt ook goed als toplaag over bijv. de Meguiars NXT 2.0 wax (wat meer een all-in-one cleaner/polish/wax is).
 
Re: Moeten jullie niet iets meer over poetsen en wassen prat

Nou carclean zou wel meer informatie willen over de dap 500 en zijn\haar producten die je kunt gebruiken voor het beste resultaat.
Hoe denken jullie over sonax ( verkrijgbaar bij Brezan )

Gr. Wilfred :w

Ps ben nieuw op dit forum sinds november 2014
 
Re: Moeten jullie niet iets meer over poetsen en wassen prat

Oké Paul

Dat had ik al wel gedacht en zal zeker ff op de site kijken.

Goede en fijne dagen

Gr. Wilfred :w
 
Re: Moeten jullie niet iets meer over poetsen en wassen prat

Zelfde ;).
Heb btw de surprise box gekocht voor €50 voor onder de boom. Zit €110 aan spullen in dus een mooie verassing voor mijzelf haha.

Gr. Paul
 
Bovenaan