Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Monteur gezocht

Dag allen....
Ik ben begin februari op zoek naar een monteur met kennis van zaken wbt een x25xe.
De distr riem moet worden vervangen,wellicht is er iemand op dit forum die een goed en voordig adres weet.

Ik houd me aanbevolen voor tips
 
Ik ken er wel 1, zit alleen niet hier op het forum. Hij zit op het Opel-Forum op Facebook, Wim Oudshoorn ook wel bekend als Wim-V6. Zit in de omgeving van Delft.
 
Ik ken er wel 1, zit alleen niet hier op het forum. Hij zit op het Opel-Forum op Facebook, Wim Oudshoorn ook wel bekend als Wim-V6. Zit in de omgeving van Delft.
Thnx man....
Maar heb je toevallig ook een tel nr van de beste man?
Had hem al gevonden maar volgens mijn gegevens is hij al 5 maanden niet actief geweest
 
Hallo mannen, nu de dokter weg is zoek ik ook een monteur. Kan je mijn "verbinden" ik heb geen Facebook, maar wil hem graag spreken.

BVD
 
Dat zou eventueel via Mitchel (ZakhooiTM hier) kunnen, hij is trouwens ook wat meer bekend met de electronica en computerzooi in de vloot Opels.
 
Ik weet niet waar je vandaan komt; maar mocht je uit het zuiden van het land komen, mag je mij wel een PB sturen. Ik heb in mijn 8 jaar bij een Opel dealer(tot 2016) misschien wel 150 van deze motoren voorzien van een nieuwe riem. Inclusief mijn eigen Omega meermaals ;)
 
Bovenaan