Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

naafkapjes voor velgen

even een vraagje voor jullie ik heb dus de twinspoke velgen op onze omega en de naafkapjes waar een i op staat daarvan worden sommige slecht ik op mp gekeken en er zijn aanbieders van naafkapje maar dan met het opelteken erop is niet erg maar allemaal hebben ze de maat 60 buitenkant 55 binnenkant de klemkant, terwijl als ik de naaf opmeet ik maar tot 59 kom, terwijl ze allemaal zeggen dat het originele maten zijn die moeten passen wij heeft er ervaring mee of ze evengoed passen
 

Joep

Verbannen
Nu het over naafkapjes gaat wou ik het volgende vragen: Heeft Irmscher ook Vauxhall kapjes? Opel kapjes zijn er wel van Irmscher.
 

tonboy

Verbannen
was vorige week bij Berry, die had volgens mij alu velgen liggen met vauxhall kapjes. Ben bang dat je alleen de hele auto moet kopen dan . _O- _O- _O-
 

Joep

Verbannen
Ik heb al Vauxhall kapjes voor m'n eigen Vauxhall winterset. Destijds gekocht bij Steve in de UK. Echter passen orginele Vauxhall kapjes niet op Irmscher velgen. Vandaar de vraag. :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod]Verplaatst naar hier, het is een algemene vraag en hoort niet in het afdeling van Berry.
Jacques graag opletten waar je wat plaatst.[/mod]

B-Buster zei:
(Het nieuwe design)

Deze zijn wel heel erg mooi. :Y
 
Vega zei:
[mod]Verplaatst naar hier, het is een algemene vraag en hoort niet in het afdeling van Berry.
Jacques graag opletten waar je wat plaatst.[/mod]

B-Buster zei:
(Het nieuwe design)

Deze zijn wel heel erg mooi. :Y
nu snap ik het niet meer volgens mij heb ik de vraag gewoon in de rubriek onderstel gezet en niet bij berry zover ik weet
 
Bovenaan