Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

ncdr 2011 radio safe

hallo allemaal
ik heb radio siemens ncdr 2011 maar die heeft een radio safe
ik heb hem al op een opcom gehad maar de security code klop niet
ik ben van middag naar de opel dealer en die konden het ook niet voor elkaar krijgen met tech-2
ze konden wel zien dat dit de echte radio was die bij de omega geleverd is en voor die info moest ik betalen € 28.50
maar ben er niets mee opgeschoten maar ik vind het zo vreemd de radio speelt wel goed maar bij het programmeren piep hij
en met de cd piept hij ook maar als ik as indruk en cd en ik zet hem aan kan ik deze cd wel afluisteren maar doe ik hem er uit en er gelijk weer in geeft hij weer auto safe aan en mijn navigatie werk ook niet maar mijn stuurbediening wel wie kan me helpen
de security code is 5653 maar ik heb geen radio code wel het serie nummer die op de radio staat dat is GM2011292j4682
wie kan me helpen ik kan er niets van op internet vinden ik heb zelf een opcom gekocht maar daar kom ik ook niet verder mee


gr Albert
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Dit kun je nog proberen, stukje geschreven door, Vega

Klinkt als dat de radio van slag af is.
Wat je als eerst zou kunnen proberen is de clear toets minimaal 6 seconden bij ingeschakelde radio ingedrukt te houden, dan voert de radio een reset uit.


Grt. Hans
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Welkom, maar allereerst wensen wij graag een kleine voorstelling van wie we verwelkomen op het forum...

http://www.opelomegaportal.nl/viewforum.php?f=37

Met een op-com ga je mijns insziens niet veel uithalen.
Een tech2 is hier aan de orde.

Voor je 28,50€ zou ik teruggaan.
Je hebt je code, dus als zij het niet kunnen zijn ze volgens mij niet meer VOD waardig...
 
sorry ik was een beetje knippen en plakken waarbij mijn voorstelling niet mee is overgekomen.
ik ben Albert en ik ben 53 jaar ik woon in Gronigen ik rij al jaren omega vanaf het eerste model want ik ben 2.15 lang dus een omega daar pas ik wel in
ik heb nu de laatste type omega 3.2 automaat van 2003 de vorige heb ik 12 jaar gehad en deze heb ik nu 4 maanden
dit ben ik dus

ps ik heb de c knop 6 tellen vast gehad maar dan gaat de radio uit en als ik hem weer aan doe is het net zo als eerst

albert
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
jammer dat het niet werkt

werkt het display wel goed?

je kan de radio code opvragen via de dealer

er zitten wel kosten aan helaas, meen €65,00 maar zo heb je er ook niets aan

Grt. Hans
 
ja Hans
ik ben al bij de dealer geweest die had de code opgevraagd die ik al had dat was de security code maar de radio code hadden ze niet wel een sleutel code maar daar heb ik niets aan maar het opvragen koste me wel € 28.50
en verder werk alles wel maar alleen die radio safe met die piep er in



gr Albert
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
het lijkt erop dat het display, radio, CD niet meer met elkaar getrouwd zijn

je kan nog proberen om de zekering op F12 eruit te halen en weer terug te plaatsen

even spanning 's vrij maken

anders even Vega contacten hierover die weet misschien raad

Grt. Hans
 
Hans ik haal morgen de zekering er even uit maar wie is Vega ??

en trucker ik ben daar al eens geweest maar hij loopt dan vast hij ziet de code niet

gr Albert
 
ik heb de accu er af gehad en een poos laten staan daarna met op-com weer geprobeerd en nu pakt hij de code weer en de cd speelt weer
een goede tip Hans ik had de accu er eerder af gehaald maar er gelijk weer aan gezet nu heb ik een uur gewacht en het werk week .

een ieder bedankt voor zijn hulp samen weten we meer dan we denken en als ik iemand kan helpen hier en daar mee doe ik het met alle plezier

gr Albert
 
Bovenaan