Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

NCDR2011 Siemens

Ik heb gisteren een Siemens NCDR2011 geplaatst, nu is het geval dat ik maar 1 radiozender kan ontvangen en alleen de volume kan regelen voor de rest helemaal niks. Het display op het dashboard moet nog met de tech2 veranderd worden omdat er alleen nog maar een datum in staat vanwege een after market radio, ligt het misschien eraan dat ik geen zenders kan zoeken of welke functie dan ook omdat het display niet aan de radio gekoppeld is?
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Dit kun je nog proberen, stukje geschreven door, Vega

Klinkt als dat de radio van slag af is.
Wat je als eerst zou kunnen proberen is de clear toets minimaal 6 seconden bij ingeschakelde radio ingedrukt te houden, dan voert de radio een reset uit.


Grt. Hans

2.6i V6 Onyx Edition van 2003
 
Ik heb geprobeerd om met de op-com de radio uit te lezen, hij ziet 'm gewoon niet. Nu zit er wel een stikker in het zekeringencompartiment dat je in de tis moet kijken van hoe of wat om navigatiesysteem uit te lezen. Ik ben er trouwens achter dat de auto nieuw is afgeleverd met een CCRT2008
 
Bovenaan