Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

nieuw blok op Forumoverzicht

Andrew

600.000
Ik zie zojuist dat er onderaan een nieuw blokje is toegevoegd aan het Forumoverzicht, genaamd 'sponsoren'. Ik zie dat bijvoorbeeld Tarzanen nog geen half uur geleden een post heeft toegevoegd. Echter, ik kan geen van die onderdelen lezen, krijg overal de mededeling "Je beschikt niet over de nodige permissies om de berichten in dit forum te kunnen lezen. ". Is dit zo de bedoeling? Of moeten de leesrechten nog goed gezet worden?

Andrew
 
A

Anonymous

Gast
whahahahah

Kan nu mijn eigen bericht ook niet meer lezen. _O-

Het ging overigens over wat de kortingen bij Eef en Huub inhouden.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Even geduld mannen, wordt aan gewerkt. Blijkbaar gaat bij het 'live' zetten niet alles zoals vooraf bedacht en getest. :)
 
B-Buster zei:
Even geduld mannen, wordt aan gewerkt. Blijkbaar gaat bij het 'live' zetten niet alles zoals vooraf bedacht en getest. :)

Ik zie denk ik al waar het aan ligt maar we wachten wel af :Z :f (Oh ja,waar blijft onze Union Jack?? :) )
 

Vega

Medewerker
Administrator
Inderdaad, lijkt nog niet helemaal goed te gaan, wordt aan gewerkt.
Zodra alles goed staat worden jullie op de hoogte gebracht van het nut van deze groepen.

@Danny af.
 
Hahahahahaha... wat zijn jullie toch een stelletje samen, hè _O-

Wij (het mod-team) hadden bedacht om weer een extra functionaliteit toe te voegen.
Het betreft hier het stukje 'Sponsoren', maar dat hebben jullie al gezien d:)b

Dit deel is inderdaad afgeschermd en je krijgt daar toegang 'op uitnodiging'.
Dit te meer vanwege de SPAM-perikelen, die we de afgelopen maanden te verduren hebben gehad.
Dat jullie hier weinig van gemerkt hebben, is voornamelijk te danken aan onze Vega, die er als een toezichthouder van AFM boven op zat en direct in greep zodra hij iets ongeregeld tegen kwam.
Tevens was ik nog niet helemaal klaar met configureren (en dat ben ik nog steeds niet, maar geef hier alvast feedback omdat jullie een beetje ongeduldig zijn _O- ). Het was gisteren al laat en ik wilde naar bed. Dat heb ik dus ook gedaan :Y
Vandaag heb ik er geen tijd voor gehad, tot nu. Dus nu gaan we weer vrolijk verder.

Ik hoor de vraag al zoemen: hoe krijg ik zo'n uitnodiging en waarom is dat gedaan ?
Die uitnodiging krijg je van mij of van Vega en hangt af van de bijdrages die men gedaan heeft op het forum.
We hebben inmiddels een leuk aantal leden en willen wat extra's toevoegen voor de 'trouwe leden' in die groep.

Wat kun je in het deel 'Sponsoren' verwachten ?
Allereerst weten jullie al, dat hebben jullie elders op het forum wellicht al gelezen, dat Carclean ons sponsort d.m.v. een leuke korting.
Ook zal Carclean ons attenderen op aanbiedingen die zijn hebben (waar overigens géén korting voor geldt: het is tenslotte al een aanbieding. Dat zou korting op korting betekenen).

Sinds kort is ook [acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro] Eef & Huub een sponsor van ons OOP.
Zij hebben, speciaal voor OOP leden, ook een leuke korting op onderdelen (arbeidsloon kan helaas niet, want daar zit al héél weinig marge op).
Die kortingen schelen per onderdeel (courant of niet, op voorraad of niet, etc.).
LET OP: Hier komen zeker géén technische vragen te staan ! En hier zal ook streng op gemodereerd gaan worden. Het is geen privé-[acro=Vriendelijke Opel Dealer]VOD[/acro] die we aan kunnen klampen indien we een probleem met onze Omi hebben. Daar hebben we tenslotte het OOP voor. En hier lopen ook een aantal monteurs rond, dus samen komen we er ook zeker wel uit.

Borduurstudio Flakkee zal voornamelijk vragen kunnen beantwoorden.
Leonie werkt al voor een bijzonder laag tarief. Ik zal jullie eerlijk vertellen dat de shirts, die ik als proef bij een ander heb besteld en bedrukt werden i.p.v. geborduurd, dúúrder waren dan wat Leonie voor ons rekent.
Maar ik kan mij voorstellen dat je een specifieke vraag hebt. Bijvoorbeeld over de afmetingen van het shirt. Of dat tegen meerprijs een naam of ander logo mogelijk is.

Dus voor nu: ik ben er nog mee bezig. Kan misschien nog een paar uur of dagen duren. Ik wil de rechten goed ingesteld hebben, zonder dat er misbruik van gemaakt kan worden. Hiervoor moet er dus veel getest worden. En ja, een aantal van jullie hebben er al toegang. Dit geheel op mijn verantwoording en testdoeleinden.

Heb je nu al een vraag ?
Fire away, zou ik zeggen :)

:w Ruud
 
Bovenaan