Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuw hier...wie ben ik, Omega A CD 1987

Hallo heren en dames natuurlijk
Ik ben Jack (1965) en woon in Meppel.
Groot auto (en motorfiets) liefhebber, reeds meer dan 110 auto's gehad, en heb ook een paar Opels gehad ;-)
Nu een 1987 Opel Omega A 2.0i op de kop getikt, is bedoeld voor dagelijks gebruik, want ik heb ook al andere klassiekers..
Het is een zeer nette auto met net geen ton op de teller.
Paar probleempjes zijn er wel, maar ik hoop hier een beetje hulp te vinden.
Ik ga morgen het forum eens doorspitten.
Misschien tot ziens.
Jack
 
Welkom Jack!

Een Omega A met nog geen ton op de teller?
In welke schuur heeft dat ding 32 jaar overnacht?:9

Ik krijg met mijn (vroege) Omega B2 uit 1999 al vragen over 112.000 km (inmiddels 115.000 km)...._O-:f
 
Haha, ik kreeg 4,5 jaar terug ook vragen over de 81.000km op de teller. Nu met 2,5 ton vraagt niemand meer wat...:')
 
Prima en vooral erg goedkoop! :Y Ik hou ‘m nu ook nog even aan als 2e auto. Verkopen levert niks op en erg handig qua ruimte.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat zie je mij ook nergens beweren. Het helpt wel om die zogenaamd dure Omega's in het juiste perspectief te plaatsen.
 
Ja ik kan ook moeilijk vergelijken in Nederland of België liggen de kosten ook heel anders. Voor de dagelijkse ritten rij ik nu al 2jaar met een Renault trafic 2.5 en deze kost mij 127euro per jaar. Dus hoe je het dan draait of keert is een omega duur:Y maar wel leuker om te rijden natuurlijk. Net nog op de aanhangwagen kunnen zetten om weg te doen om elektrische storing uit te zoeken. *O*
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het ging mij meer over de kosten om ze op de weg te houden dan toegang te hebben tot die wegen.

Waar ze bij jullie sowieso geen reden voor hebben dat duur te maken, wat een gatenkaas.
 
Bovenaan