Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe B2 16" sport velgjes.

Gister avond bij Berry opgehaald.
Vanavond anderhalf uur aan het weken en poetsen geweest. (@berry, Datsy hadden ze niet bij onze Action)
Eerst met velgen reiniger en daarna nog met wat ontvetter. Zaten wat vet sporen op die de velgen reiniger er niet af kreeg.
Van mij mag het wel weer winter worden! 7(8)7 (Het worden velgen voor winterbanden)

WAkaWz4.jpg

VqOknEY.jpg
 
Aan de andere kant mag de zomer ook nog wel wat langer duren. Staat nog een motor in de garage.

Die bandjes zijn trouwens niet zo mooi. 1 met 0mm profiel, 1 met 1mm en 2 met ongeveer 2mm. Maar dat heb ik expres zo gedaan omdat er toch winter banden omheen komen.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
StefanS zei:
Die bandjes zijn trouwens niet zo mooi. 1 met 0mm profiel, 1 met 1mm en 2 met ongeveer 2mm.

profiel zag ik niet meteen wel de wangen en die zagen er goed uit, vandaar

motor rijden is zeker leuk, vooral met droog weer en rond de 22graden, prachtig _/-\o_


Grt. Hans
 
Heee dat zijn dezelfde velgen die ik voor de zomerbanden heb!!

Ben ook nog op zoek naar een zelfde set voor mijn winterbanden dus als Berry of iemand anders deze nog in de aanbieding heeft hoor ik het graag!!
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
ja berry verkoopt echt alles hahaha

maar ik heb al een winter setje liggen op zolder en ik hoop dat ze daar nog even kunnen blijven liggen :Y

2uj6r15.jpg



Grt. Hans
 

Andrew

600.000
En de Wibra hebben nogal wat Dasty producten:
•Dasty Superontvetter
•Dasty Vlekkenverwijderaar
•Dasty Ruitenreiniger
•Dasty Afwasmiddel
•Dasty RVS reiniger
•Dasty Kalkreiniger
•Dasty Badkamerreiniger
•Dasty Wc gel
•Dasty Colorblock doekjes

Dus kiezen maar.............
 
@ Remco:
ik heb nog zo'n setje Elegance velgen met zéér mooie winterbanden te koop, staat ergens in het nieuwe marktplaats gebeuren, samen met zo'n 10 sets andere velgen

verder zien het er wel mooie velgen uit, persoonlijk ben ik meer voor een iets sportievere velg, maar in de winter kan zoiets er zeker mee door!
 
Milord zei:
@ Remco:
ik heb nog zo'n setje Elegance velgen met zéér mooie winterbanden te koop, staat ergens in het nieuwe marktplaats gebeuren, samen met zo'n 10 sets andere velgen

verder zien het er wel mooie velgen uit, persoonlijk ben ik meer voor een iets sportievere velg, maar in de winter kan zoiets er zeker mee door!

Willem, je hebt een PB!!
 
kan beter stalen velgen gebruiken in de winter. worden toch opgevreten door het zout. het zijn mooie velgen maar zonde voor in de winter.
 

Colinh

Donateur 2023
omegast zei:
kan beter stalen velgen gebruiken in de winter. worden toch opgevreten door het zout. het zijn mooie velgen maar zonde voor in de winter.


Kaal aluminium wordt opgevreten door strooizout, maar deze velgen zijn voorzien van een laklaag ;)
 
Re: Nieuwe B2 16" sport velgjes.

Dit gaat bij mij ook de winterset worden, staat nog netjes ook :-).

Gr. Paul
 
Bovenaan