Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

"Nieuwe" Omega erbij!

Hallo allemaal........

Ik heb mij afgelopen jaar voorgesteld nadat ik mijn eerste Omega had gekocht. Op zich een hele fijne auto die best zuinig was, maar het feit dat de verwarming en airco niet functioneren gepaard met de hoge kilometerstand had mij doen besluiten om voor een andere te kijken. er zat geen spoed achter, maar ik hield mijn ogen open voor het geval er iets leuks de revue passeerde. Tot ik de advertentie van André zag die hier en op autoscout zijn omega te koop aanbood. 105k op de klok en onderhoud gehad waar je U tegen zegt! Complete historie met begin januari nog een grote beurt. Het enig waar ik over twijfelde was dat het een v6 is. Betrouwbaarheid en duurzaamheid gaan bij mij voor dus flink wat ingelezen en toch de beslissing gemaakt om contact te hebben met André. Zo gezegd, zo gedaan. Afgelopen donderdag een wereldreis naar Noord-Holland gemaakt en de auto na een proefrit (met grijns van oor tot oor) meegenomen. Mijn eerste v6 was een feit!!!! Wat een geluid zeg......
Enig minpunt was de waarschuwing: "lichtstand dimlicht", dit opgezocht en toevallig vanmorgen met het wisselen van de wielen gemerkt dat de sensor niet bevestigd was op de draagarm linksvoor. Dit is waarschijnlijk niet meer vastgemaakt nadat begin deze maand de draagarmen zijn vervangen. Meteen goed vastgemaakt en weg is de melding! d:)b
Conclusie: Ikke blij!

Foto´s:







 
Bovenaan