Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe stootstrips

Een 2-tal stootstrips op mijn Omega zijn aan vervanging toe.
Ik heb me, middels dit forum, ingelezen hoe je ze kan verwijderen.

Maar nu komt de vraag: Heeft iemand een (internet)adres waar ik deze zou kunnen aanschaffen?

Alvast bedankt
 

Andrew

600.000
Ik denk dat je die niet 1-2-3 bij een internetadres gaat vinden. Bij de VOD zal je waarschijnlijk duurder uit zijn voor een strip (nog afgezien van de spuitkosten) dan bij Berry een complete deur ophalen. *O*
 
of die mensen moeten wat meer in berry's rommelhoekje kijken, maar meestal diegene die ergens anders zoeken willen gewoon niet naar dat god vergeten gat zo hoog in nederland :)
 

richard66

500.000+
lowflyer zei:
of die mensen moeten wat meer in berry's rommelhoekje kijken, maar meestal diegene die ergens anders zoeken willen gewoon niet naar dat god vergeten gat zo hoog in nederland :)

Ha ha ik zit bij jou om de hoek dus in het zuiden _O- _O- _O-
 
lowflyer zei:
of die mensen moeten wat meer in berry's rommelhoekje kijken, maar meestal diegene die ergens anders zoeken willen gewoon niet naar dat god vergeten gat zo hoog in nederland :)


Is maar anderhalf uur rijden O-)
 
das waar maar voor een bumper of diff of deur of... kan postnl ook wel eens prijzig worden i.v.m. gewicht of grootte van het pakket!
 
Berry heeft ze helaas niet meer in het zwart.
Iemand anders hier nog wel een stootstrip voor linksachter en achterklep station?
 

tonboy

Verbannen
voormij zei:
Berry heeft ze helaas niet meer in het zwart.
Iemand anders hier nog wel een stootstrip voor linksachter en achterklep station?
Zwart ? heb je dan die ongespoten uitvoering met chromen randje erin ?
 

tonboy

Verbannen
Zijn er wel af te krijgen hoor. Toen ik mijn Omega net had ben ik naar de sloop geweest hiervoor. Met een stevig palletmes (plamuurmes) achter de lijst op zoek naar de bevestigingspuntjes, en dan doorslaan met een tik met de hamer. Geef toe, de eerste twee keer ging het fout (oefende gelukkig op een strip die ik niet nodig had) maar daarna lukte het om ze redelijk ongeschonden eraf te krijgen. Die strips bestaan echter uit een kunststof gedeelte en een metalen achterstrip. En die willen nog wel eens heel erg roesten.
 

Berry

OOP Huisleverancier
tonboy zei:
En dan is er ook nog altijd PostNL...

Idd ik verstuur 90 procent van alle onderdelen van schroefjes tot automaatbakken .......wil niet iedereen bij mij thuis hebben _O-
 
Bovenaan