Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe stootstrips

tonboy zei:
Die strips bestaan echter uit een kunststof gedeelte en een metalen achterstrip. En die willen nog wel eens heel erg roesten.

Je slaat de (roestige) spijker helemaal op z'n kop.
Het roesten van de strip is ook de reden waarom ze op de beginpunt beginnen los te laten.

Ps. heb geen jub uitvoering..
 

tonboy

Verbannen
Dat was ook de 1ste reden dat ik op zoek ben gegaan naar de strips van na de facelift.
Maar oude strippen van de sloop is te doen, wel uiteraard goed ontroesten en even van een likje zinkverf oid voorzien.
 
Berry schreef:
tonboy schreef:
En dan is er ook nog altijd PostNL...


Idd ik verstuur 90 procent van alle onderdelen van schroefjes tot automaatbakken .......wil niet iedereen bij mij thuis hebben

Beetje jammer haha
 
jij moet is wat meer reclame maken Berry, ik zie steeds vaker mensen op zoek naar een adres voor onderdelen en uiteindelijk komen ze toch bij jou terecht _O-[/quote]

Berry heeft het veel te druk om reclame te maken voor zichzelf _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Gr. Wilfred :w
 

Andrew

600.000
carenbar zei:
ja hij heeft een 99er dus waarschijnlijk een 100 jarige jub

Dus Gerry, even je type Omega in de legenda veranderen in B1, want een B2 uit juli 1999 bestaat niet, hiermee had je mij ook op een dwaalspoor gezet :)

Andrew
 

tonboy

Verbannen
hugo46 zei:
Berry schreef:
tonboy schreef:
En dan is er ook nog altijd PostNL...


Idd ik verstuur 90 procent van alle onderdelen van schroefjes tot automaatbakken .......wil niet iedereen bij mij thuis hebben

Beetje jammer haha
Ik wed dat als je aankomt met een krat pils je bij Berry altijd welkom bent......
 
Bovenaan