Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nieuwe velgen!!

Hallo allemaal,

Vandaag samen met Sjors (en zijn Omega mv6 3.0 V6 24v bj.1997 kleur: zwart interieur kleur:crème op 16" B1 sport velgen en Michelin Primacy Alpin winterbanden _/-\o_ )behoorlijk kei-vlot;


4fwks3.jpg



naar Duitsland geweest om mijn nieuwe zomer velgen op te halen!!
Mooie originele Lotus Omega velgen *;


n56j2f.jpg


r01s0m.jpg



Het was een erg gezellige dag, Sjors super bedankt _/-\o_ , nu is mijn Omega tenminste schoon gebleven 8)7



96f228.jpg



2dhzqdg.jpg


Groetjes,

Niels en Sjors
 
Hé mannen, stonden die laatst niet op Ebay? Prachtige velgen (met fors velgbed ;) ). Zullen zeker prachtig onder de Omega staan.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ha, je hebt ze binnen Niels. Heel goed. Wat een mooie set zeg, heel gaaf !

Ik zie al dat ik niet de enige ben die Sjors inzet om zijn eigen auto schoon thuis te laten :+
 
Ik heb ze al in het eggie mogen bewonderen :P
Zat nog te twijfelen om ze zelf te kopen.
Nu ik ze gezien heb, begin ik toch wel een beetje te twijfelen... ze zijn écht super mooi en onbeschadigd.

Hier heb je een hele goeie koop aan gedaan, Niels. Gratz man (nogmaals :P)
 
Sjors-V6 zei:
Haha _/-\o_ prachtig, Niels zei het ook al meerdere keren, ook toen hij terug gereden was Zaterdag :)

Klopt inderdaad :Y

Sjors zijn MV6 rijdt (en ziet er) volgens mij beter (uit) als een nieuwe!
 
martijn_maja zei:
oh oke dan is sjors aan het faceliften geweest voor de eerste foto's. ik dacht dat die van 99 is. was de sport dan jonger?



Martijn, mijn vorige Champagne kleurige B1 Sport was van Februari 1999.

Mijn huidige zwarte MV6 is van 1997, echter is dit al een pre facelift !! ik heb één van de eerste Pre facelift's ! ik heb hier niks aan veranderd is helemaal origineel.



Groetjes,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
martijn_maja zei:
oh oke dan is sjors aan het faceliften geweest voor de eerste foto's. ik dacht dat die van 99 is. was de sport dan jonger?



Martijn, mijn vorige Champagne kleurige B1 Sport was van Februari 1999.

Mijn huidige zwarte MV6 is van 1997, echter is dit al een pre facelift !! ik heb één van de eerste Pre facelift's ! ik heb hier niks aan veranderd is helemaal origineel.



Groetjes,
Sjors


dan ben ik dus niet de enigste met een omega die voor loopt op het program *O* .
 
Bovenaan