Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

niveauregeling i.c.m. trekhaak

Sinds kort heb ik een visboot die dus achter m'n Omega 3.2 hangt.Wat me nu wel opvalt is dat de compressor van de niveauregeling vaak inslaat als ik rijd met de boot erachter en de vraag is of dit kwaad kan en of dit normaal is.Trekhaak is afneembaar en van Oris.

Greetz Erik.
 
Persoonlijk, kan het mis hebben hoor, maar dan denk ik dat hij aan het doen is wat die moet doen... Zijn niveau aan het regelen?
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Wat is 'vaak' inschakelen?

Hij moet niet vrijwel continue bezig zijn, want dan verliest het systeem druk en is er dus iets lek.
 
Bij het aanhaken en wegrijden slaat ie in en bij het nemen van drempels enzo.Zonder boot hoor je em alleen als je voor het eerst start bv de volgende dag en daarna niet meer.

Greetz Erik.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Bij contact gaat het ding een zelf test doen, daarom hoor je de motor draaien als je je contact aanzet.
 
Ik heb verder ook geen problemen ermee,ik hoor alleen dat ie wat vaker aanslaat als de boot erachter hangt. Gezien jullie commentaren hoef ik m'n eigen geen zorgen te maken... d:)b

Greetz Erik
 
Bovenaan