Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

B-Buster

Medewerker
Administrator
We hadden de 1000 posts nog niet gehaald! :( _O-

tarzanen zei:
Ik ben vandaag nog even weggeweest met de Omega met z'n nieuwe veren. Nou zou het aan mij kunnen liggen, maar het veercomfort is er wel op vooruit gegaan, minder stuiterend achter, formidabel.

En het mooie van al, het smoelt zoveel beter. :9

Jep, staat er mooier bij met deze veren. Zo heeft Opel het destijds bedoeld. :Y
Ik geloof best dat dat nog net wat comfortabeler veert, scheelt toch best een stukje als je die 2 zo naast elkaar ziet staan.
 
vandaag me cherry bombs binnen gekrege :)
morgen avond er even onder zeten als dat lukt
word wel lastig klusje volgens mij aan de linker kant zit de demper net voor een bocht dus hopelijk kan ik um klemmen

gebruik de cherry bombs als middendemper mijne zijn helemaal rot en nieuwe is nogal duur dus vandaar even een noodoplossing of moet super mooi klinken dan blijve ze er onder :)
van het weekend even een filmpie maken dan zet ik die ook wel even op het forum kunnen jullie ook een oordeel geven:)

gr daan
 

Colinh

Donateur 2023
Van het weekend de Omega gewassen.
Vandaag alleen afgespoten en uitgezogen.
Ook nog het kunststof binnen met Poorboys Trim. Morgen zal het lekker naar kokos ruiken :p


Gr. Colin
 
Een behoorlijke bestelling gedaan bij carclean, met dank aan Walter en Ruud (en een beetje van mezelf hahaha)

Verder de Omega van mijn neef even een beurtje gedaan.
Ik weet niet of jullie foto's willen hebben, hij heeft een eigen bedrijfje en gebruikt de Omega als werkpaard.



Groetjes

Lars
 
opel_omega_steinmetz zei:
Een behoorlijke bestelling gedaan bij carclean, met dank aan Walter en Ruud (en een beetje van mezelf hahaha)
Dat is er dan meestal na een dag. Een gokje :D ; de eerste foto's na het weekend ;) ?

Groet,

Walter
 
Ja, ik heb ook nog een kleine 'mod' gedaan.
Wie het ziet, mag het zeggen (modjes uitgesloten van deelname >:) ).

soafrr.jpg


En ja, het is een heuse mod... héél goed kijken.
 

Andrew

600.000
MetalRush zei:
Ja, ik heb ook nog een kleine 'mod' gedaan.
Wie het ziet, mag het zeggen (modjes uitgesloten van deelname >:) ).

En ja, het is een heuse mod... héél goed kijken.

Het rechter ruitenwisserblad heeft ook zo'n windvang-geval, zit normaal alleen op de linker.

Andrew
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
andrew zei:
MetalRush zei:
Ja, ik heb ook nog een kleine 'mod' gedaan.
Wie het ziet, mag het zeggen (modjes uitgesloten van deelname >:) ).

En ja, het is een heuse mod... héél goed kijken.

Het rechter ruitenwisserblad heeft ook zo'n windvang-geval, zit normaal alleen op de linker.

Andrew

Doh! goed opgevallen, een raskenner...ik kwam er niet op ;)
 
heren effe tussen de programmaá door van de dag zal ik jullie effe update over de dag hierbij een foto van mij en me vrouwtje met de gt, hij was trouwens niet meer begrenst en getuned naar 350 pk ja en ik heb hem effe de sporen gegeven met de kleine jongen van me sss :X sttttt ben gestopt bij de 210 d:)b
28upi1e.jpg
 

yoyo

The UK brothers
Allebij hartelijk gefeliciteerd, en een mooier huwelijksbootje kan je je toch niet voorstellen! d:)b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan