Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colinh

Donateur 2023
joepklazen zei:
Ik heb afgelopen weekend m'n Omega eens grondig gewassen en de Irmscher grill erop gemonteerd, nadat ik 'm zelf in de kleur van de auto had gespoten.
Hier het resultaat:

http://img405.imageshack.us/img405/4988/imgp2295t.jpg

http://img4.imageshack.us/img4/392/imgp2293g.jpg

imgp2302t.jpg


Ik ben erg blij met het resultaat. Het spuitwerk van de Irmscher grill is niet hetzelfde als bij een spuiter, maar ik vind dat ik het goed heb gedaan voor een 1e keer! ;) Het Opel logo wat ik eerst op de motorkap had zitten, is ook weggehaald, en dat ziet er een stuk beter uit! (al zeg ik het zelf haha!:P

Ziet er goed uit Joep ! Ben benieuwd hoe het van dichtbij is gezien je het zelf heb gedaan.

Tijd voor een nieuwe avater ;)



Gr Colin
 
Hai Joep,

nog ff een update over jouw 'oude'velgen....ben er toch wel blij mee. Ze staan de MV6 toch wel. Misschien alleen nog wat spacers ertussen maar daar ben ik nog niet aan uit i.v.m nadelige gevolgen voor extra slijtage van ophanging delen e.d....

Foto-8C6WXW6I-D.jpg


dit i.p.v met de orginele velgen...

Foto-XUOECUG8-D.jpg



Het is misschien wat vloeken om deze wielen op een b1 te zetten maar vind het resultaat in dit geval toch wel een vooruit gang...

Binnenkort gaan ze er weer vanaf om de schade's weg te werken en opnieuw te spuiten..


Groet Marvin
 

Joep

Verbannen
B-Buster zei:
Ik vind dat zeker geen vloeken onder een B1, staat juist heel goed! :)
Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik moet wel zeggen dat ik ze op een zwart/blauw model mooier vind staan dan op een grijs of beige model.
Goed om te horen dat je er blij mee bent in elk geval! En hij knapt er gelijk van op. 8) Bij de eerste foto dacht ik eventjes dat het een B2 was haha! :P

Bedankt allemaal voor de toffe reacties! Ik ben er zelf zoals gezegt ook zeer blij mee! :) Misschien dat ik die grill nog een keertje laat overspuiten door een prof, maar dat hangt van het kostenplaatje af. (iemand met een goedkoop adresje maybe? ;) )

Een Irmscher grill vind ik eigenlijk een must voor de B1, het is dan allemaal net wat mooier afgewerkt.

De witte letters vind ik opzich wel stoer, het is een sport uitvoering, dus ik vind het er wel enigzins bij passen. ;) Na verloop van tijd spoelt het weer ze er toch wel vanaf :P

@ B-Buster: Je Omega was wel erg vies! :'( Zo ver laat ik het niet komen haha! :P Wat een wasbeurt al niet kan doen hé!
 
Gisteravond als een speer naar Dld gereden. :Y

SAM_0934.jpg


Om wat moois mee terug te nemen. *O*

SAM_0943.jpg


Eerst even schoonmaken dan post ik de rest van de pics. ;)
 
Stijn heeft toch ook 20 inch velgen onder zijn Omega?

Ik ben wel erg benieuwd hoe dat straks zal staan. Jan, wat is eigenlijk de ET waarde van de velgen?

Groet,

Walter
 
nee, sorry mijn de laag haal helemaal de rij comfor weg maar wil het wel zien. _/-\o_

lijkt me ook dat die bandjes aanzienlijk in prijs zijn 8)7
 
joepklazen zei:
B-Buster zei:
Ik vind dat zeker geen vloeken onder een B1, staat juist heel goed! :)
Hier sluit ik me volledig bij aan! Ik moet wel zeggen dat ik ze op een zwart/blauw model mooier vind staan dan op een grijs of beige model.

Nou dank je! 8)7

M'n 1e Omega;


DSC04554.jpg



M'n 2e Omega;


qy5vdc.jpg



Zowel een grijze als een beige _O-


Groetjes,

Niels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik ben het wel een stukje met Joep eens wat betreft de Executive wielen, die vind ik mooier uitkomen bij een donkere kleur. Jou Sport wielen vind ik juist weer heel goed bij bovenstaande auto's passen.

Hoe dan ook, beide wielen staan fraai onder een B1. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan