Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

andere accu geplaatst.
radiovoorkeuzezenders weg, klok terug naar vorige eeuw...
na een bezoek aan de supermarkt weer gestart, staat gewoon de klok weer goed. millennium-bug? :k
 

ommie b2

Heer van Stand
nee hoor, n geheugen als een paard of een olifant of zo..... maar wel prettig... toen ik dat de eerste keer zag dacht ik ook hmmmmm.. maar was aangenaam verrast toen het ineens back to normal was.... gewoon blij mee zijn.....

toedels Yvonne
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
De Omega mocht weer eens de brug op (gelukkig niet meer zo vaak tegenwoordig).

2016-12-09%2013.41.34m_zpsbgtfmzgk.jpg


Onderwerp van vandaag, deze units:
2016-12-09%2013.41.56m_zps89bxeodk.jpg


Na wat nieuwe plaksels mochten ze hun reis op de auto weer vervolgen.
2016-12-09%2013.51.44m_zpsvw0dkkeq.jpg


Conclusie: trilt nog steeds. _O- Wel een stuk minder.
Tijd voor nieuwe achterste rubbers in de draagarmen voor. Zijn immers alweer bijna 3 jaar oud.. Wat zei ik ook alweer over die brug. :s
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Tja ze zijn hier in het dorp de uitvalswegen aan het verleggen, kun je niet tegenop wassen. Er zit een goede glascoating tussen het vuil en de lak. :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
En dan hebben jullie nog het voordeel van wielen die niet zover naar buiten staan en dus de hele zijkant onder kliederen. :P
 

ommie b2

Heer van Stand
driften kan ook natuurlijk, lijkt me best wel een keer gaaf....... ben bang dat ik hier ( in mijn directe buurt) alleen de enige ben die dat vind.... slippen ook.... en dat ga ik ook echt nog een keer doen als ik rijk word

Toedels Yvonne
 

Joep

Verbannen
Voor jouw doen is je Omi aardig smerig Jacco. :P

Zijn de achterste PU bussen van Ralph niks voor jou? Dan ben je in 1 klap klaar.
Ik heb ze ook nog liggen maar heb eigenlijk nog niemand z'n ervaring erover gehoord/gelezen dus ik wacht dat eerst even af. Dat het strak is, is zeker. ;)
 

ommie b2

Heer van Stand
nou joep, de Heer van Stand is er uiterst tevreden over hoor, en volgens mij had ik dat ook al een paar keer geroepen. Nee, het is echt stabieler en strakker....

Toedels Yvonne
 
R

Ralph

Gast
De meningen zijn inmiddels gegeven. Boshawg thomas ommie en ik zijn tevreden.
 
Bovenaan