Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

ik ben ff weer stil geweest,maar achter de schermen druk bezig geweest met me omi en ook weer niet.
Zoals velen weten had ik een probleem met me omega waar ik totaal niet uitkwam.
Vorig jaar kwam er een tik in (onder de auto vandaan) en op gevoel dingen gaan vernieuwen.

draagarmrubbers daar begon ik mee toen fusee kogels ook maar gelijk. En nog was het niet weg de nodige mensen eronder gelegen en er naar gekeken en gereden.En we dachten allemaal het stuurhuis,maar ik zelf kwam daar elke keer op terug.:(
Volgende was de komplete stuurstangen pitarm ect ect tot lagers in de schokbrekers toe en nog mocht het niet helpen.Tot ik het zo zat was van de zomer
en de omega maar ff een paar maanden in de hoek gezet|:( heb voor straf. de zomer is voorbij gegaan en lekker druk bezig geweest met me gezin en de kleine man.O+

Toen op vakantie en daarna maar weer eens de omega te voorschijn getoverd. en besloten er net zolang door te rijden tot het alleen maar erger werd.
Echter was dat eerste instantie niet het geval tot een week of 3 geleden,kreeg ik het idee dat het erger werd, en gisteren besloten "oke nu word het tijd voor de put op de zaak"

Dus gisteren wéér met een colega onder de wagen op de put zoeken, na enige tijd kwamen we tot de ondekking dat het onder de passagiers stoel vandaan kwam tegen de kolom van de bak. Ik weer onder de auto en hij sturen(het was een bepaalde slag om het te horen) vandaar de put want je moest nog wel eens van voren naar achteren met de auto.

Ik gewoon dood normaal op gevoel voelen en het kwam daar idd vandaan tot mijn oog op de achterste drager van de bak viel en wel gezien op de bout van die drager.
Tot mijn verbazing zag ik namelijk dat die echt een tiende van een mm bewoog en ik direct mijn had erop legede en ja, hoor hebben die kip*O*-O-*O*.
de bout was iets los gekomen waardoor dat geluid ontaan was (lettelijk het zoeken naar de naalt in de hooiberg) bouten aangedraaid en weg was het probleem.

gisteren bij toeval ook ff naar vega geweest om de nodige onderdelen op te halen en het hem persoonlijk het nieuws te brengen.:f
 

Joep

Verbannen
Eindelijk gevonden Barry! :) Erg goed nieuws natuurlijk maar zonde van je investeringen aan de hele voortrein. Echter hoef je je daar voorlopig niet druk meer om te maken. :P

Jaaa, de zijskirts. Gaat ook weer mooi staan Gerard dacht ik zo. ;)
 
van de week de vloeistoffen en zo netjes maken, en de auto onder een spons door halen.
op naar de apk... zal mij benieuwen
 
de onze is vandaag naar garage geweest voor keuring, en alles was dik in orde,tevens hebben ze de onderkant eens goed geinspecteerd op mogelijk roest, maar ook dat was niet aan de orde, en zag er zelfs heel netjes uit, wij zijn dus weer heel content hiermee
 
de onze is vandaag naar garage geweest voor keuring, en alles was dik in orde,tevens hebben ze de onderkant eens goed geinspecteerd op mogelijk roest, maar ook dat was niet aan de orde, en zag er zelfs heel netjes uit, wij zijn dus weer heel content hiermee
mooi !! goed bezig
 
Bovenaan