Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

clach

Donateur 2023
8) 8).....

35a2f49.jpg


<Foto op verzoek verwijderd>

De Clach(jes) :w
 
Laatst bewerkt door een moderator:
image-2017-05-05  deze.jpg
Afgelopen zaterdag irmscher sportstar velgen gekocht via marktplaats in Best
Ze stonden te koop met 4 wat mindere banden erom heen en 4 losse Michelin banden er bij met 5 mm profiel voor 150 euro.
Toen ik in Best aankwam bleek dat er 1 van die losse banden kapot was en we spraken af dat ik het dan voor 120 euro mocht hebben.
Heb ik deze week die 3 losse banden verkocht via markt plaats voor 35 euro per stuk is 105 euro.
Dan kan ik zeggen dat deze velgen mij 15 euro hebben gekost en een ritje van Hoogvliet naar Best
Dus heb ik me eigen banden er om heen laten leggen.
Best wel een goede koop lijk me
Nu alleen nog een paar spoorverbreders er achter want ik vind ze zelf nog wat te veel naar binnen staan.
 
Vraagje: vroeger als ik het contact aanzette ging de radio aan op de zelfde volume als waar die op uitging. Nu als ik het contact aanzet is het volume altijd nul. Ik heb de (Engelse) beschrijving door zitten spitten maar niets gevonden over deze instelling. Kent iemand dit fenomeen en hoe ik het terug krijg in de oude setting??
BVD
 
Vraagje: vroeger als ik het contact aanzette ging de radio aan op de zelfde volume als waar die op uitging. Nu als ik het contact aanzet is het volume altijd nul. Ik heb de (Engelse) beschrijving door zitten spitten maar niets gevonden over deze instelling. Kent iemand dit fenomeen en hoe ik het terug krijg in de oude setting??
BVD
Heb hier wel een nederlandse gebruiksaanwijzing van de CCRT 700 voor je als er wat aan heb.
 

ommie b2

Heer van Stand
Er staat me vaag bij dat ik dat met de radio van de corsa toen voor had. Kon niet opgelost worden, maar de clou was toen op contact zetten, volume een slinger(tje) geven en dan starten dan ging de radio wel gewoon aan. Die stond anders op mute of zo... Maar de suggestie om eens in het boekie te kijken is misschien niet verkeerd... wie weet staat er wat over in....
Beetje irritant is het echter wel ja.... hoop dat je een oplossing vindt...

Toedels Yvonne
 
Bekend probleem, echter niet zo vaak meegemaakt bij dit type radio's. Corsa's en meriva's hebben daar extreem veel last van. Begint meestal zo, en vervolgens gaat de volumeknop steeds slechter werken. Uiteindelijk gaat hij zelfs zachter als je naar rechts draait, en draai je weer wat verder gaat hij weer harder. Hopelijk duurt dat in jou geval een lange tijd eer het zo erg wordt.
 
Zo vandaag even naar me maatje in Culemborg geweest om even die linglong banden om te ruilen voor 4 Pirelli s P 7 sloffen.
Wat een verschil met die chineese zooi. Snap niet dat iemand dat koop. Is wel lekker goekoop maar rijd voor geen meter.
Zou nu bijna zeggen dat ik een Omega lekker vind rijden.
Gelijk 4 spoorverbreders er op gezet.
Is maar 15mm per velg maar wat zie je dat goed.
 
Zo vandaag even naar me maatje in Culemborg geweest om even die linglong banden om te ruilen voor 4 Pirelli s P 7 sloffen.
Wat een verschil met die chineese zooi. Snap niet dat iemand dat koop. Is wel lekker goekoop maar rijd voor geen meter.
Zou nu bijna zeggen dat ik een Omega lekker vind rijden.
Gelijk 4 spoorverbreders er op gezet.
Is maar 15mm per velg maar wat zie je dat goed.

Mijn winterbanden zijn van LingLong maar ik heb er geen klachten over
 
Mijn winterbanden zijn van LingLong maar ik heb er geen klachten over
Zal het even anders zeggen.
Ik dacht zelf altijd een band is een band en ging zelf ook altijd voor het voordeligste.
Maar nu ik een A merkband er onder heb merk ik toch het verschil. veel minder geluid en of je veel meer grip heb.
Vanaf nu ga ik zelf toch geen goedkope banden kopen.
Sorry dat ik het zo zei en wil niemand kleineren of beledigen.
 
Bovenaan