Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

R

Ralph

Gast
vaak is de condensor of de pomp die lekt en is niet waarneembaar.
gas is reukloos en voor de lektest heb je een uv lamp nodig dan kun je hem opsporen. moet er wel uv vloeistof (groen van kleur) zijn toegevoegd aan het systeem.

de lekkage is vaak de 3weg. maar kan ook de radiateur zijn die willen als je ervoor staat aan de rechterkant bovenop nog wel eens scheuren.
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Vandaag de koplampen aangepakt

Zo was het

121d9a8.jpg



Zo is het nu

28ujy83.jpg



Grt. Hans

Edit: TinyPic werkt niet?
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
he he eindelijk gelukt

bedankt voor de tip Joep d:)b

het was er een mooie dag voor, ben er maar aan begonnen met tips van dit forum :Y

voor

6qlbon.jpg


na

15637lv.png


Grt. Hans
 

ommie b2

Heer van Stand
Zo, die heeft geen staar meer..... wat een leuk nummerbord heb je... KLPD....


toedels Yvonne


edit om 0017 uur.... ohhh nee...... nie helemaal zo.... maar t leek er wel op dat dan weer wel......:$:$:$

(gaat effe brilletje poetsen)
 
Laatst bewerkt:
IMG_2417.JPG IMG_2410.JPG IMG_2431.JPG IMG_2404.JPG IMG_2404.JPG Zo vandaag eens lekker lui gedaan en de omega van binnen en van buiten een keer laten schoonmaken bij BOB autowas.
En het resultaat mag er zijn vind ik zelf.
Alles is gedaan inclusief matten ,dorpels, ruiten en de buitenkant gepoetst IMG_2410.JPGIMG_2431.JPG IMG_2404.JPG
 

Joep

Verbannen
Heel erg mooi Ad. Poetsen kunnen ze daar wel zo te zien. :)

Werken die parkeersensoren aan de voorzijde? Zo ja, Is dat hetzelfde aangesloten als achter?
 
Heel erg mooi Ad. Poetsen kunnen ze daar wel zo te zien. :)

Werken die parkeersensoren aan de voorzijde? Zo ja, Is dat hetzelfde aangesloten als achter?
Ze werken alleen als ik tijdens het parkeren de automaat selectie in de 1 zet. In de D werken ze niet. Anders zou je bij een stoplicht of in de file een beetje gek worden van dat piepen.
 
Neee allee de achterbumper met links en rechts uitsparing voor uitlaat... zou nog perfect zijn om zijn plaatje compleet te maken.
 
Neee allee de achterbumper met links en rechts uitsparing voor uitlaat... zou nog perfect zijn om zijn plaatje compleet te maken.
Bedankt voor het aanbod maar die heeft mijn vaste leverancier en monteur in het noorden van Nederland ook. Maar ik denk niet dat ik er een irmscher achterbumper opzet omdat ik dan ook een gat er in moet maken voor de lpg vul nippel. Dan raak ik hem nooit meer kwijt met een gat er in.
 
Bovenaan