Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

jij bent wel een belangrijke man zo te zien 2 telefoons, en nog 2 houders op het dashboard en nog wat aan de zijkant van de console_O-
 
jij bent wel een belangrijke man zo te zien 2 telefoons, en nog 2 houders op het dashboard en nog wat aan de zijkant van de console_O-

Ik ben de belangrijkste man in mijn wereld!

Echter is er maar één telefoon (zichtbaar) in mijn auto en dat apparaat aan de zijkant van de console is de hand-held sectie van de telefoon. (Een telefoonhoorn waarmee je privé een gesprek kan voeren zonder de telefoon uit z'n houder/base-unit te halen.) Een extra accesoire zo te zeggen. :*)
 

ommie b2

Heer van Stand
niet zelf, maar ze zitten..
kkojjaosqk5oy.1.jpg
 
Heel mooi! Dat zijn de echte. Ik heb bij mij de achterlichten van de B1 ingezet. Ze lijken er op, alleen ze zijn het niet echt. Mooie auto Yvonne!
 

ommie b2

Heer van Stand
Dank voor de complimenten.... we zijn er ook erg blij mee en tot nu toe gaan alle drempels ook nog goed, de oprit ook... heeft misschien zomaar te maken met het feit dat de heer van stand niet verlaagd is en dat wordt hij ook niet.... iets met ouwe botten of zo...

Toedels Yvonne
 
Dank voor de complimenten.... we zijn er ook erg blij mee en tot nu toe gaan alle drempels ook nog goed, de oprit ook... heeft misschien zomaar te maken met het feit dat de heer van stand niet verlaagd is en dat wordt hij ook niet.... iets met ouwe botten of zo...

Toedels Yvonne

Nou, die sikkeneurige oude knar van mij is ook wat hoor. Ding heeft een pesthekel aan Duitsland schijnt, elke keer als we daar zijn begint ie te klieren....................................het is zelf warempel een duitser|:(|:(:?
 

ommie b2

Heer van Stand
Tja, Pieter, die denkt natuurlijk dat je hem terug gaat brengen..... en dat wil hij niet, dusse..........nu is tie waarschijnlijk weer heel braaf.......

Toedels Yvonne
 
Ja maar terug in Duitsland willen de Omega-paarden perse de top bereiken en als ze dat niet mogen dan gaan ze bokken. In Duitsland vind ik het juist leuk om mee te doen met de snelle jongens, proberen.... Het is het proberen waard in ieder geval..
 
Denk dat ie over enthousiast was waardoor hij vergat dat er nog 3 versnellingen waren, bleef in zijn eerste hangen tot de toerenbegrenzer aan toe en later in de 2de ook.
 
Bovenaan