Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Joep

Verbannen
Staat ie in Limburg altijd buiten dan? :P

Klaar voor de zomer zo mooi dat ze in het zonnetje staan.
 

ommie b2

Heer van Stand
Nou Jacco, de jouwe kan wel een douche of zo gebruiken.... maar ik vind het wel gaaf om m zo vuil te zien, een teken dat hij gebruikt wordt.... helemaal goed...

Toedels Yvonne
 

dolf24v

Donateur 2024
Snapchat-676670591.jpeg Mijn koets is ongelofelijk vuil. Heb 1200 km Duitsland, Oostenrijk en Italiaanse snelweg afgereden. Ziet er echt niet uit !!!
 

ommie b2

Heer van Stand
Ik heb weersvoorspellingen gehoord..... k zou maar effe wachten met in bad doen. Bevriest waar je bij staat:$:F:kB-)
 
Bekerhouder is ook binnen, moest van ver komen aangezien ik het binnen Europa nergens kon vinden.

35bi6iv.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Nee, dan moet je een B2 mod toepassen om hem via de sleutel te kunnen openen. In de Catera klep zit geen optie om handmatig te ontgrendelen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Nee, je past het slot aan. Bij een B2 sedan duwt hij vanuit daar de klep omhoog tijdens het ontgrendelen. Dus B2 DWA unit erin, sleutels, kofferbak vergrendeling en een Catera achterklep kun je monteren.

Let wel op dat er geen mistachterlicht in een Catera zit. Jouw Omega is van 97 volgens je profiel dus dat zal geen punt zijn bij de APK.
 
Bovenaan