Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

yoyo zei:
Heerlijk helder zeg, kijk je uit met dat "chroom".

Jep, latex handschoenen aan en ik doe alsof ik een harttransplantatie uitvoer ;)
En mocht het echt mis gaan heb ik nog een setje reserve koplampen.<br /><br />-- 09 okt 2013 07:26 --<br /><br />Vanmorgen met heel erg helder beeld naar de zaak gereden, ongelooflijk wat een verschil :o .
Ook gisterenavond 3 kwartier met Ralph aan de telefoon hangen en we gaan in de herfstvakantie de volgende zaken aanpakken.

KVS vervangen voor de rode versie
Distributie vervangen
Thermostaat vervangen
Olielekkage oplossen (waarschijnlijk) krukaskeering.
Automaatbak spoelen + nieuw filter + afstellen rembanden
KVS lekkage verhelpen
Daarnaast even alles nakijken want de APK komt er ook weer aan.

Vanavond begin ik met het schuren en gronden van de Irmscher spoiler.

De Omega krijgt weer lekker wat aandacht iig :)
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

http://link.marktplaats.nl/729447330

Wel raar hoor. Je eigen auto te koop zien staan.
De Citroen dealer heeft hem dus door verkocht, wat ik ook wel verwacht had.

Als ik een tip mag geven, laat hem lekker staan. ;)

Wel jammer van de velgen..
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

StefanS zei:
http://link.marktplaats.nl/729447330

Wel raar hoor. Je eigen auto te koop zien staan.
De Citroen dealer heeft hem dus door verkocht, wat ik ook wel verwacht had.

Als ik een tip mag geven, laat hem lekker staan. ;)

Wel jammer van de velgen..

En dan zeggen dat het een zeer betrouwbare auto is.
Ideaal om een caravan te trekken.
Lekker als je dan in Frankrijk strand.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

door ziekte en familiale omstandigheden lange tijd hier niet meer geweest.
Ondertussen wel ff verder aan de Omi gedaan,zoals Xenon zit erop en US module.Verder heb ik nieuw setje velgen klaarliggen,voor opmaak(worden deze winter onder handen genomen) en de nieuwe zomerbanden liggen ook al klaar.
De Dotz Mughello velgen zijn reeds verkocht en worden 1 van dees opgehaald.
De nieuwe velgen zijn vooraan 8,5 X 18 ET30 en achteraan 10x18 ET30.Banden zijn vooraan 225/40-18 en achteraan 255/35-18
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

corsake61 zei:
De nieuwe velgen zijn vooraan 8,5 X 18 ET30 en achteraan 10x18 ET30.Banden zijn vooraan 225/40-18 en achteraan 255/35-18

sweet 8) :b
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Dat klinkt interessant. Jammer dat nu de foto weg is, zag er leuk uit met dat diepe velgbed. Laat je dat polijsten?
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

AAAAAAAAAAAhhhhhhh kreeg net te horen van m,n vrouw dat ze gestrand is met de omega temperatuur liep op ,en er begonnen allemaal lampjes te branden...... 7(8)7 7(8)7 spanrol kapot afgebroken ,nu onderweg naar de garage in groningen...


bh bandje geknapt:
 

richard66

500.000+
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Dat is zwaar k.....t man :F hopelijk valt de schade mee.

Gr Richard.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Heb er genoeg liggen Johannes nieuw zijn ze best prijzig.
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

ik dacht het al,maar de vrouw was me te snel af ,en heeft hem laten verslepen naar opel garage... weet alleen nog niet of ze het onderdeel hebben .
m,n vrouw had me eerst niet gebeld,ik kreeg alleen een foto. :X :X
daar was ik niet zo blij mee :? maar heb nog geen idee wat er verder gaat gebeuren,zit te w88 op tel :|

p.s. als je 2 weken van huis bent en je krijgt zo,n foto bel dan niet met de vraag of alles goed is met m,n meisje :Y :Y :Y en vraag dan hoe het met de vrouw is _O- _O- _O-
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Wij weten allemaal dat jij kapitalist bent Bar ....de meeste omega rijders hebben niet zoveel geld want dan reden ze wel in een echte auto....ik vind 3 tientjes heel wat :P
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

corsake61 zei:
door ziekte en familiale omstandigheden lange tijd hier niet meer geweest.
Ondertussen wel ff verder aan de Omi gedaan,zoals Xenon zit erop en US module.Verder heb ik nieuw setje velgen klaarliggen,voor opmaak(worden deze winter onder handen genomen) en de nieuwe zomerbanden liggen ook al klaar.
De Dotz Mughello velgen zijn reeds verkocht en worden 1 van dees opgehaald.
De nieuwe velgen zijn vooraan 8,5 X 18 ET30 en achteraan 10x18 ET30.Banden zijn vooraan 225/40-18 en achteraan 255/35-18


Ben ook wel benieuwd kom maar op met de foto's d:)b d:)b




Succes Johannes.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Niet echt wat bijzonders aan mijn omega gedaan maar wel groot onderhoud aan mijn auto ambulance dat was een tijdje uitgesteld want ik zou het op het werk doen maar omdat ik in de klein metaal zit hebben we lekker gestaakt ;) en mocht ik als wraak van mijn baas niet beunen B-)

Dus nieuwe vloer,4 remkabels ,remvoering en de oplooprem weer gangbaar gemaakt en als klap op de vuurpijl een nieuwe lier d:)b

Effe een actie foto mijn collega aan het werk aan mijn kar en ik mooi in de kantine koffie drinken :Y
Toen dat klaar was, de kar mooi als brug gebruikt ...strop om de trekhaak en de omi opgetild zodat de oprijplaten er onderweg konden zodat mijn rvs las collega er mooi kon onder kruipen om mijn katten te vervangen door imi 's [bedankt Colin]voor nog meer pk's .....geen Porsche houd mij nu niet meer bij :w

 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

zo net terug uit tiel ff op bezoek geweest bij Sjors :k morgen zal ik een verslag doen in naar bedje toe
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

carenbar zei:
zo net terug uit tiel ff op bezoek geweest bij Sjors :k morgen zal ik een verslag doen in naar bedje toe
Wakker worden dan!! :)

Gr. Paul
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

Eindelijk de velgen thuis en kan ik er aan beginnen.Verandering van plannen wat betreft de banden.Vooraan komt er 205/35-18 en achteraan 225/35-18 op.Dus getrokken banden,met het oog op air.
Deze velgen worden het
1376842_647457145299390_103674052_n_zps63493957.jpg
 
Re: Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ? - DEEL

B-Buster zei:
Werkt het eindelijk? :P


ja ja eindelijk zie mijn garage
IJsblok zei:
carenbar zei:
zo net terug uit tiel ff op bezoek geweest bij Sjors :k morgen zal ik een verslag doen in naar bedje toe
Wakker worden dan!! :)

Gr. Paul

ja ben wakker moest eerst een bak koffie en de troep op ruimen van de kids gisteravond nacht volgens mijn was er een feestje geweest :(
ach ja kleinigheidje hou je altijd |:( ,wel erg vervelend als je vrouw vandaag terug kom van vakantie. 8)7
 
Bovenaan