Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Een B2 met de 3,2 V6 gekocht. Auto ligt grotendeels in delen uit elkaar ter voorbereiding van een spuitbeurt maar de eigenaar kwam er niet meer toe. Voor een mooie prijs overgenomen. Gaat eerst de stalling in tot nadat de MV6 klaar is. Nu dus elke generatie in bezit.
fotoooos
 
Zag 'm langskomen, leuk om af te bouwen. Je gaat lekker met de verzameling.

Ah leuk! Ik was er gelukkig snel bij.


IMG-20201210-WA0019.jpg

IMG-20201210-WA0005.jpg

IMG-20201210-WA0018.jpg


En als ik mij niet vergis een mooie groene kleur d:)b

Klopt! Nu alle drie de generaties (compleet toevallig) groen. Er zit zoals je kan zien echter weinig groen meer op momenteel.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Leuke basis. Hoop wel dat het plan niet was hem zo te spuiten met afgeplakte raamrubbers, dat gaat later veel spijt opleveren. Daar zou ik zeker anders doen als je ermee verder gaat.

Grappig dat ze allemaal die kleur hebben.

Groen is goed.

index.php
 
Leuke basis. Hoop wel dat het plan niet was hem zo te spuiten met afgeplakte raamrubbers, dat gaat later veel spijt opleveren. Daar zou ik zeker anders doen als je ermee verder gaat.

Grappig dat ze allemaal die kleur hebben.

Groen is goed.

index.php

Die kleur is deze ook origineel denk ik (hangt nogal van de lichtinval af) Geweldige kleur! Ben nog opzoek naar dat type spoiler. Die tape gaat er inderdaad af en op de juiste manier gedaan worden. Ben heel erg van het type dat iets goed gedaan wil hebben. Liever een maandje later klaar dan slecht klaar.
 
Ah leuk! Ik was er gelukkig snel bij.



IMG-20201210-WA0019.jpg

IMG-20201210-WA0005.jpg

IMG-20201210-WA0018.jpg




Klopt! Nu alle drie de generaties (compleet toevallig) groen. Er zit zoals je kan zien echter weinig groen meer op momenteel.

Als ik nog een B1 in het groen met een 3.0i tegenkom in redelijke staat kan deze ook wel eens bijgevoegd worden aan mijn collectie. :Y
 
Mooi hoor! Die van mij moet ook ooit nog eens mooi donkergroen worden, dan ben ik eindelijk van dat vreselijke moonland af...:Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat is een van de eerste PFL's, nog met de oude X30XE dus niet zo interessant. En half NL heeft 'm op naam gehad. Was jaren geleden al niet zo'n beste meer, werd toen al meerdere keren voor weinig geld te koop aangeboden.
 

Joep

Verbannen
Ja zoiets had ik al vernomen inderdaad. Zo op t oog een nette en afgelopen tijd 1500 euro ingestoken. Staat voor 750 te koop dus dat sommetje begrijp ik nooit zo.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Omdat wat je erin steekt niet door te vertalen is in restwaarde. Dat denken veel mensen, maar zo werkt het niet. Ze leveren niet voor niets in onderdelen meer op.

1500 euro waarvan veel werkuren hoeft de deal niet direct aantrekkelijk(er) te maken. Daarbij, door wie gedaan? Genoeg gepruts gezien de laatste jaren waar grof geld voor betaald moest worden. Ook door merkdealers.
 
Bovenaan