Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Nog iets bijzonders met/op/aan je Omega gedaan ?

Colinh

Donateur 2023
Vorige week nadat ik m had gehaald snel met de borstel gewassen.
Gisteren netjes met de handschoen en na het drogen in de Kenotek showroom shine.. toch kleine roestbolletjes gevonden. Met de tijd eens aan laten pakken.
Deze week rommelig met werk, dus dan tijd voor de olie, filters en driewegklep.
Met de eerste E5 tankbeurt en flesje brandstofstysteem cleaner erin. Hij schokte met koude motor in de lage toeren. Dat lijkt wel weg. Had eigenlijk gedacht dat het in de ontsteking zou zitten. 6A912FD8-A9CA-420B-914C-2F67F8A9139B.jpeg
 
Das moeilijk hier in de regio... er staan er twee te roesten langs de weg een paar dorpen verder maar voor de verdere rest zie je ze hier nergens.-O-
 
Volgens mij wordt spotten steeds lastiger, volgens kenteken.tv zouden er nog net iets meer dan 1000 B’s in Nederland zijn…

Vandaag zelf maar kort geklust: leren bekleding schoongemaakt met ossegalzeep. Voorstoelen zijn weer een stuk matter.
 
Het zal er wellicht niet beter op worden. En ik zit maar op 5min van de nl grens bij weert dus een 180km van knokke heist af. En komende zaterdag ben ikzelf op uitstap met het werk in nl. Zal daar wat proberen te spotten d:)b
 
Zag er paar weken terug nog eentje in Vlijmen, maar verder is het erg rustig qua Omega’s op de weg..!

Des te belangrijker de resterende voorraad goed te houden. Laatst eens begonnen met het goed reinigen en mooi mat krijgen van de leren bekleding.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Als je ziet in welke staat de gemiddelde tegenwoordig is vind ik dat niet zo erg, zo vallen die van ons steeds meer op als ze een keertje uitgelaten worden.

Volgende week mag de mijne weer op voor de APK en uit schorsing na 5 maanden niet buiten te zijn geweest. Heb 'm deze keer laten verlopen zodat ie niet steeds in februari als er pekel ligt naar buiten moet. Liever lekker in z'n winterslaap laten in die periode.
 
Als je ziet in welke staat de gemiddelde tegenwoordig is vind ik dat niet zo erg, zo vallen die van ons steeds meer op als ze een keertje uitgelaten worden.

Volgende week mag de mijne weer op voor de APK en uit schorsing na 5 maanden niet buiten te zijn geweest. Heb 'm deze keer laten verlopen zodat ie niet steeds in februari als er pekel ligt naar buiten moet. Liever lekker in z'n winterslaap laten in die periode.
Slim. Maar hier lukt dat niet. Als ik 6 maanden te laat ga. Is deze maar voor 6maanden gekeurd. En ben ik terug bij af.

Wat wel kan in België is er gewoon spontaan te vroeg mee gaan in een leukere periode. Dan keuren ze hem wel voor 12 maanden.
 
Bovenaan