Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot op Marktplaats

René-MV6 zei:
Driver1980 zei:
.

Het valt mij ook op dat eer nog redelijk veel Kadetten rond rijden! Ongeveer net zo veel als het aantal Omega's, terwijl ik nooit een Kadett tegenkom.

Jij zit op een eiland _O-

_O- ja das waar.. Maar ondertussen is er een vaste verbinding aangelegd naar de bewoonde wereld. Tis maar dat je het weet ;)
 
Driver1980 zei:
Het valt mij ook op dat eer nog redelijk veel Kadetten rond rijden! Ongeveer net zo veel als het aantal Omega's, terwijl ik nooit een Kadett tegenkom.

Staat er hier een voor m´n deur. En ik kom er regelmatig een tegen.
 
Zo zo, dat zijn dus al 2 personen die regelmatig een Kadett tegen komen! _O-

Jaren geleden zag ik ze nog regelmatig, maar nu zie ik soms nog wel eens een replica, de Daewoo Nexia. Maar zelfs die zijn niet zo vaak mmeer te zien.

Ach het is ook wel logisch dat je ze niet dagelijks meer ziet. Echte liefhebbers houden een mooi exemplaar graag van de straat en laten hun "precious" lekker warm binnen slapen. Op die manier zijn ze er nog wel, maar zie je ze niet...
 
Ik zie net zovaak een Omega A hier voorbij rijden in deze omgeving als een kadett-e :)

Sleutel ook nog eens regelmatig aan beide soorten :P
 
Driver1980 zei:
Echte liefhebbers houden een mooi exemplaar graag van de straat en laten hun "precious" lekker warm binnen slapen.

Nee hoor, ben ook een echte liefhebber en rijd er bijna dagelijks in en houd hem ook mooi. 8)
 
Martijn zei:
Driver1980 zei:
Echte liefhebbers houden een mooi exemplaar graag van de straat en laten hun "precious" lekker warm binnen slapen.

Nee hoor, ben ook een echte liefhebber en rijd er bijna dagelijks in en houd hem ook mooi. 8)

Oké oké ik ben uitgelult :F ik zat fout met mijn redenering, volgende keer zal ik eerst eens verder kijken dan mijn omeganeus lang is. Wie weet zie ik dan overal Kadetten rijden _O-
 

Andrew

600.000
Tja, Roger Whittaker zong ooit al "If I were a rich man" nou dan wist ik het inderdaad wel als er dit soort dingen te koop staan _/-\o_ we blijven tenslotte kinderen, alleen het speelgoed wordt wat groter en duurder >:)

Wel erg knullig dat die tweede in de titel heeft staan dat ie zwart is 7(8)7 7(8)7 terwijl de eerste foto toch wel heel nadrukkelijk de originele Lotus-kleur laat zien.

Andrew
 
Andrew zei:
Wel erg knullig dat die tweede in de titel heeft staan dat ie zwart is 7(8)7 7(8)7 terwijl de eerste foto toch wel heel nadrukkelijk de originele Lotus-kleur laat zien.

Andrew

Bewijs van de deskundigheid van de verkoper
 
Bovenaan