Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic - DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colinh

Donateur 2023
Prachtige MV6 Caravan

DSCF2413.jpg


DSCF2415.jpg
 

Joep

Verbannen
Dat is een mooie Colin! :Y Met die Executives eronder en die bumper, mooi mooi! Das wel wat voor jou man, die bumper! d:)b
Opel had die bumper als standaard moeten uitvoeren, prachtig geheel.
 
Zal toch rond mei worden dat ik 17" ga aanschaffen. Het balanceren van de week heeft best goed geholpen dus kan er nog even mee vooruit ;-).

Gr. Paul
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
IJsblok zei:
Jacco gespot op de A15 bij knooppunt deil, ja ik was die vrachtwagen die toeterde :-).

Gr. Paul

Hah! Alweer. :P

Ik heb er helaas wederom niets van meegekregen, m'n concertzaaltje stond aan. _O-
Haalde ik je in of ging je de andere kant op?
 

Joep

Verbannen
Als je net zo snel rijdt als toen naast mij, dan zal ie jou wel niet hebben ingehaald.. _O-

EDIT: Sorry, ik las het verkeerd haha! |:(
 
B-Buster zei:
IJsblok zei:
Jacco gespot op de A15 bij knooppunt deil, ja ik was die vrachtwagen die toeterde :-).

Gr. Paul

Hah! Alweer. :P

Ik heb er helaas wederom niets van meegekregen, m'n concertzaaltje stond aan. _O-
Haalde ik je in of ging je de andere kant op?
Je zat achter een prius toen je me inhaalde en die ging opzij. Daarna haalde hij jou weer in omdat je gas minderde ( anders had dit NOOIT gekund haha).
Ik was incognito met een witte trekker oplegger, te herkennen aan de Toon van Driel tekening van drie pinguïns.

Gr. Paul
 
Die prius bestuurder zal ook wel gedacht hebben: 'wéér zo'n l*l die éérst inhaalt, en dan weer vaart mindert.." :| _O- mja.. had i maar een auto moeten kopen en niet zo'n vervoersmiddel..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan