Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic - DEEL 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colinh

Donateur 2023
Zeker heen gegaan om auto's te spotten he...


Tjaa ben chauffeur, kom weleens ergens.. :w :w



Zilveren MV6 bij Brinkman Transport Emmen, is van een lid, weet niet meer wie.


emmen.jpg





Gr Colin
 
Volgende keer beter kijken waar je loopt, Jack... je zou zo maar krassen op een mooie Omega kunnen maken _O-

Leuk te zien dat ze nog steeds in dienst van taxi-bedrijven staan.
 
Vanmiddag een zilvergrijze sedan Irmscher gespot op de dijk bij Klaaswaal toen ik m'n vrouw ging ophalen. Leek op Ruud (?).

Gr. Paul
 

Colinh

Donateur 2023
fransels zei:
Colinh zei:
Geen Omega's, maar vanmiddag DaanMV6 in Edam tegengekomen,

http://i926.photobucket.com/albums/ad105/Haselaarc/DSCF2792.jpg

Links mijn, rechts Daniel
zozo, allebei bij mijn koninklijke werkgever op de stoep.


Ik moest bij de Profile Edam lossen, maar zag ineens een die grote pijp voorbij razen, dat moest Daniel zijn, die moest daar lossen :P

Ik heb alleen geen strakke zwarte V6 zien staan.. :N :?





In Aalsmeer staat vaak deze verwaarloosde..

DSCF2895.jpg
 
Vorige week nog even snel de Omega van m'n collega gefotografeerd. Best jammer van die uitlaat, zit er alweer een paar jaar onder zei hij.
FEDAE1B6-EA3D-48CD-AC5D-6527DA789F99-601-0000008062AD111E.jpg

6E22D0FB-2DF8-4A34-B2B2-7759B374908C-601-000000805E25370D.jpg


Gr. Paul
 
Vorige week nog even snel de Omega van m'n collega gefotografeerd. Best jammer van die uitlaat, zit er alweer een paar jaar onder zei hij.

Mooie auto, maar wat is er mis met de uitlaat ?

gr Hugo
 
hugo46 zei:
Vorige week nog even snel de Omega van m'n collega gefotografeerd. Best jammer van die uitlaat, zit er alweer een paar jaar onder zei hij.

Mooie auto, maar wat is er mis met de uitlaat ?

gr Hugo
Dit is niet de originele die eronder zat in bj200* de pijpjes ogen wat klein. Geloof dat dit de nieuwe originele GM demper is van Franse makelij en kwalitatief minder dan dat er af fabriek onder zat.

Gr. Paul
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
IJsblok zei:
hugo46 zei:
Vorige week nog even snel de Omega van m'n collega gefotografeerd. Best jammer van die uitlaat, zit er alweer een paar jaar onder zei hij.

Mooie auto, maar wat is er mis met de uitlaat ?

gr Hugo
Dit is niet de originele die eronder zat in bj200* de pijpjes ogen wat klein. Geloof dat dit de nieuwe originele GM demper is van Franse makelij en kwalitatief minder dan dat er af fabriek onder zat.

Gr. Paul


Wat een arendsogen heb jij Paul !!! (als 't klopt !!!!!)


:w
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Kom je 't tankstation in Heerlen uitgelopen, staat er wel een zeer herkenbare en bekende auto voor m'n neus !!!


oo6xd.jpg


2hd9xsi.jpg



Hij blijft mooi !!!


:w
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Max zei:
Hééft mooie mistlampen :)



Heeft nog meer mooie dingen die Catera, persoonlijk vind ik vooral de achterverlichting mooi !!! night-time ofcourse !!! Zal wel een foto in 't forum staan anders . . . . . . . . . JACCOOOOOOO HELLLLLUP !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan