Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Net gespot om 12:05 in nieuwegein op de blauwe brug een
Caddilac Catera b1 ik zie hem ook vaker geparkeerd bij de brezan in nieuwegein langs de structuurbaan. heb ff met de bus de luchthoorn laten klinken en een duim als groet. iemand van hier toevallig?
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Toch eens opletten dan, ik kom daar regelmatig in de buurt bij die auto dealers en een aantal klanten voor mijn werk.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Sjors-V6 zei:
Toch eens opletten dan, ik kom daar regelmatig in de buurt bij die auto dealers en een aantal klanten voor mijn werk.

ja bij de brezan daar en dat transport bedrijf brouwer ofzo die tankwagenss. eerst stond er altijd een zwarte b2 nu een b1 omgetovert met een catera grill
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Is geen omgetoverde B1 maar een echte Cadillac Catera (als het de ex van Sjors is) :)
Echt een schitterende wagen :Y
 

Colinh

Donateur 2023
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Lage Poolse B1 in Leiden,

DSCF3128.jpg



En een A2 Sport in Leiden,

DSCF3138.jpg


DSCF3139.jpg







GR Colin
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Gespot op Utrecht CS
B2 executive 2.5 DTi als taxi :P
32248318487104828316684.jpg

Heb al een aantal keer een praatje met de chauffeur gemaakt, zoals de chauffeur zelf zegt "Een echte boevenwagen"
Hij onderscheid zich tussen de benzen met zijn omega !
Het is echt een mooie volle omega met Grijs-lederen interieur en bose/navi.
In utrecht rijden 3 omega taxi's:
een B2 2.2 DTi Business Edition,B2 Elegance 2.2 DTi en de eerder genoemde B2 2.5 DTi Executive.
Dus als je ooit een taxi in utrecht nodig hebt ff zoeken en je wordt in klasse thuis gebracht _/-\o_
dus ook als je gezopen hebt dan kan je als nog met de omega naar huis !
Greetz Tony
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Een zwarte B2(volgens mij) op de N348 richting raalte vanmiddag rond kwart over 4.
Ik reed in mij grijze B2.
 

yoyo

The UK brothers
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Zo Peter, dat is wel een heel erge sneaky foto zo!
(bijna tussen de struiken :Y )
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

zéér mooi...ik ook willen *O*

Daarom..ben geintresseerd , wie heeft er eentje te koop (8>
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Zeker mooi inderdaad! Hier ook op het lijstje maar ergens ver onderaan... _O-

Hier in Tilburg heb ik deze Omega al eens gespot en gepost, maar nu zit er ook ineens een Irmscher achterbumper op. MET trekhaak.
15zrpyv.jpg


2ltssg1.jpg


Ik vind het een mooi ding, die velgen blijf ik stoer vinden voor onder een Omega. Beetje musclecar achtig (de velgen dan). :Y
 
Bovenaan