Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Ik zal wel vloeken in de kerk maar die achterkant vind ik echt helemaal niks.
Aparte trekhaak, en dan een rare strip op de bumper met grote zwarte sensoren.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Smaken verschillen gelukkig Marcel,maar ik vind het ook niets ;)
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

De orginele vind ik ook net wat mooier, maar gelukkig verschillen de smaken! :)
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vanmorgen kwam er een als tegenligger, ik zie dat het een omega is en kijk dan of het een sedan of een station is.

Zie ik een linnen dak ?!?!?!???

Het was een B1 en hij was volgens mij donker groen en toen was die voorbij . . .

Ik had er nog nooit van gehoord of een gezien , heb er net op ge-googeld voor een afbeelding en inderdaad ik vond er eentje.

(Ik krijg die foto er niet op via m'n ipad)

. . . hier toch nog een foto erbij .

ZN0Tflc.jpg
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

De Catera is ermee geleverd in Amerika. Hier is dat nooit een officiële optie geweest zover mij bekend is.
 
A

Anonymous

Gast
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Vannacht rond 00.00uur een Opel Calibra gespot op de A15. Was net te laat om een foto te maken, camera lag op de achterbank.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Colinh zei:

Deze staat 5 minuten van mijn huis, heeft al enkele malen te koop gestaan op marktplaats, heet ongeveer 137000 gelopen, men bood niet meer dan 1200 euro :'(

gr Hugo
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Ziet er wel leuk uit, zeker die kleur is weer eens iets anders dan............................. :D
 

Joep

Verbannen
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Dus zo ziet dat er uit op een Z298 kleurige Omega... Ik ben niet echt onder de indruk. :N
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Die velgen vind ik compleet afbreuk doen aan de auto.

Zelf ben ik niet zo'n fan van de Irmscher bumper i.c.m mijn kleur, dit bevestigd wederom mijn oordeel.
 
Re: Omega gespot topic - DEEL 3

Is een zeer nette auto, heeft ook een Irmscher grille, jammer dat het een 2.2 is

Gr Hugo
 
Bovenaan