Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

clach

Donateur 2023
Vandaag deze nette 3.2 gespot.....

se2ik4.jpg


De Clach(jes) :w
 
Zou zo maar van Omegauser kunnen zijn gezien het geïmporteerde kenteken, is een desgin uitvoering met groen leer
 

Joep

Verbannen
Heeft hij m ook al verkocht dan na Niels?

Zonde joh, was een erg mooi ding! :)
Ook die van Niels trouwens!

Hopen dat beide Omega's bij een liefhebber terecht zijn gekomen.
 
Dit weekend beetje rondkijken voor een jongere, maar vooral zuinigere auto voor mijn vrouw, de C4 Coupé is toch best wel een zuipschuit gebleken bij korte ritjes ondanks dat het toch een heerlijke auto is om mee te rijden. Maar de portemonnee wil ook wat, iets met nieuwe schoenen en nieuwe handtassen.. en dan praat ik niet voor mezelf ;)

Nu keken we gewoon eens in ons eigen dorpje Sint Maartensdijk en tot mijn verbazing liep ik gewoon tegen een zeer nette Omega aan. Van een ex-wegenwachter geweest (staat erbij vermeld)

In deze omgeving kom ik niet veel Omega's meer tegen, laat staan een B1, vandaar dat ik best vaak een verbaasde blik toegeworpen krijg als ik weer met mijn MV6 door het dorp vaar..

De aangeboden Omega is een gewone 2 liter motor, en van 1995 maar echt zeer goed onderhouden, soms zie je dat meteen en dan blijkt het ook echt zo te zijn.

Ik heb geen belangen bij het bedrijf, ik ken ze niet eens, maar ik wilde deze Omega toch even met jullie delen aangezien ik hier op een eiland zit.. dus bij deze gooi ik de link even naar het "vasteland" voor het geval iemand zoiets zoekt..

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=16
 
Bovenaan