Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

clach

Donateur 2023
Bedoel je deze Joep.....? _O-

24muvya.jpg


De Clach(jes) :w
 
Ik was voornemens vandaag foto's te gaan maken en meteen posten, maar het weer denkt hier anders over 7(8)7

Hoop vanmiddag of vanavond toch nog wat te kunnen schieten.
 
Laatst bewerkt:

clach

Donateur 2023
Nee Dennis wij hebben dit interieur, origineel af fabriek ingebouwd.....

2e4gm4y.jpg


mmflo9.jpg


De Clach(jes) :w
 
Die Sportstoelen zijn ontzettend mooi!
Ik vind de 'gewone' leren stoelen in mijn Omega al geweldig zitten, hoe moet dit dan zitten?!


IK heb dezelfde Philips/Bose radio, maar momenteel een Pioneer aftermarket gemonteerd. Dit i.v.m. de mogelijkheden (usb, mp3 enz, enz.).
Toch ben ik van mening dat de originele radio een stuk mooier is.

Hoe doe jij dit? CD's draaien of alleen radio? Nu hoop ik dat je gaat zeggen dt er mogelijkheden zijn om een usb-interface of aux-kabel te monteren :)
 

clach

Donateur 2023
Deze sportstoelen zitten ronduit geweldig...... perfecte ondersteuning maar vooral blij mee dat het een originele fabrieks -optie is.... d:)b

verder tja, usb of aux :? geen idee..... wij lopen gewoon op klompen.... _O-


De Clach(jes) :w
 
R

Ralph

Gast
Deze idioot, met respect voor de ouderdom tegengekomen in mijn binnenspiegel met knipperend grootlicht. en dan denken dat je me voorbij komt. Nouuuuuuuuuuuuu echt niet. Was wel even leuk om je weer te zien ouwe reus. Groeten aan de vrouw. We'll meet again..........

20161119_170540_zps2ahbcrzy.jpg


20161119_170534_zpsbgvngyyp.jpg


20161119_170550_zps8ifetade.jpg


20161119_1705490_zpslrlbdzpn.jpg


20161119_170549_zps9ljaaxai.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
R

Ralph

Gast
deed er niet veel moeite voor lekker ding. :)
en dat nog zonder NOS. :()
 
Kon maar net over de berm zien dat het er eentje was... om dan men telefoon uit men zak te halen en nog op tijd te zijn om een foto te nemen van een omega die in tegengestelde richting komt en je elkaar aan 180 kruist ... sorry was net te laat
 
Bovenaan