Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gespot topic

Andrew

600.000
Kort geleden waren we in Victoria op Vancouver Island, Canada. Staan we ergens te turen op de navigatie (die rode Chevy Cruze op de achtergrond met geopend rechter portier) omdat we verkeerd waren gereden, zie ik ineens dit staan geparkeerd:

34hxjs4.jpg


2cy4f7r.jpg


Best een fraai exemplaar nog, chromen velgen en grijs lederen interieur.

Andrew
 
Hele tijden zie ik er onderweg geen een en dan plots kom je weer eens een “trosje” tegen.

Kom ‘s morgens nu vaker een zwarte B2 sedan tegen op de A2 (rijdt richting noorden thv Nederweert), gister nog een zilvere B2 sedan, donkerblauwe B2 station op de A2 bij Echt / Born en een toeterende B1 rookzilvere op de N297 bij Nieuwstadt (groeten terug). ;)
 
zie er nog genoeg, is echt nog geen uitstervend ras vooral hier aan de grens met duitsland, wel de B1 die word schaars
 
Hele tijden kwam ik geen enkele tegen, gisteravond (na zonsondergang) in Leende nog een (donkerkleurige) B2 sedan, vandaag nog een kopie van de mijne (met Belgisch kenteken) in Ittervoort en iets verderop op de snelweg richting Leuven nog een B2 star silver station business edition. De wondere wereld van de omega!
 

Joep

Verbannen
Hier rijden nog zat Signums. Omega's juist net wat minder. Per provincie anders denk ik dan.
 
Bovenaan