Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega gezien op MP

En voor mij is het ook een verre rit. Maar altijd de moeite geweest de keren dat ik er naartoe ben geweestd:)b

Zou er eigenlijk nog eens naartoe moeten...
Al was het maar om zijn vernieuwde garage te bekijken
 
Zal ik jullie allemaal eens heel erg vies jaloers maken? :)

Ik heb een 'nieuwe' Omega!!! Bouwjaar (aug) 2013, gekocht met welgeteld 83220 op de klok. Ja, echte kilometers. Een duutser die in 2006 met 25000 op de teller naar Nederland is gehaald en sindsdien weinig en met zijden handschoentjes gebruikt. In showroomstaat!
In juni bij Berry geweest voor het inbouwen van een schitterend lederen interieur met elektrische verstelling en memo (en verwarming, maar ja, die Business Edition was daar niet op voorbereid) met het idee nog een paar jaar door te rijden en er heerlijk mee op vakantie geweest. En dan loop je tijdens de laatste vakantiedag, ik moest nog naar huis rijden, tegen een "kan je niet weigeren" aanbod aan. De volgende dag was hij van mij! Vanavond mijn lieve oude vriendje van de hand gedaan. Dat deed pijn! 13 jaar jongens, 13 jaar mijn steun en toeverlaat geweest.

Ik zal eens wat geks zeggen. Ik zou wel eens de knapste Omega van Nederland kunnen hebben dit moment! Wie gaat mij dat onder de voeten weg maaien? Nu nog even de vraag hoe ik jullie hier een foto laat zien?
 
Oh ja, Joep, ik wou je vanavond een plaatje appen, je was zo enorm trouw destijds. Maar ik kan je niet terug vinden in mijn whatsapp en telefoonlijst. Zou je me in een PB je nummer nog even kunnen doorgeven?
 

ommie b2

Heer van Stand
Hee Oedo, wat leuk om je weer voorbij te zien komen..... Tja, hoe mooi een 'nieuwe' omega dan ook is, afscheid nemen van je trouwe makker valt dan toch ook weer erg tegen..... veel succes met je nieuwe omega..

toedels Yvonne
 
Er zijn er nog die er in nieuwstaat hebben ...
En dan nog wel volledig origineel met zwart lederen sport interieurd:)b
 
Bovenaan