Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega heeft wat liefde nodig..

Ja en nu wordt het toch hoog nodig tijd dat ik wat aandacht ga schenken aan men geliefde Omni!

Bij mij is ook de klepdeksel pakking behoorlijk aan vervanging toe, telkens als ik en half uur gereden heb met de auto rookt ie als een gek onder de motorkap enz enz.

Ben dus en nieuw set pakkingen aan het zoeken, ben in eerste instantie nog niet uit of ik meteen nieuwe klepdeksel zou kopen of niet.

Tot dusver heb ik dit setje gevonden op Ebay ,
http://www.ebay.nl/itm/Ventildeckel...452330823?pt=DE_Autoteile&hash=item3ca42b2d47

Is het wat of zeggen jullie van zoek maar wat anders?


gr Bas
 
Geen idee, maar je moet sowieso nieuwe kleppendeksels nemen, als deze oude krom zijn, en die kans is zéér groot, heb je de kosten over korte tijd nog een keer! Beter nu investeren dan dalijk tegen de feiten aanlopen ;-).

Gr. Paul
 
Zoals reeds gezegd.
Je kan best het volledige pakket bestellen bij de vod. Kleppendeksels en pakkingen, dan ben je pas zeker dat hij dicht is.
Kost wel wat maar je hebt ook wat.
Als je alleen de pakkingen vervangt lekt hij jammer genoeg binnen de kortste keren weer
 
Ik heb destijds imitatie pakkingen gebruikt en geen problemen mee gehad. Deksels zijn een aanrader. Deze trekken gegarandeerd krom. Ik heb destijds alu deksels voor de vectra gebruikt. Deze hebben minder last van kromtrekken.
 
Bovenaan