Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega loopt niet lekker.

Zijn de lambda waardes nu goed dan...
Daar ga ik wel vanuit Ralph. De gene voor de kat was goed toen jij hem heb uitgelezen. En nu is de gene na de kat vevangen, dus ik denk dst deze goed is. Anders moet ti weer uitgelezen worden door jou.
 
Ralph misschien moet ik toch ook maar de Kat vervangen. Misschien dat het onregelmatig lopen dan over is???????
 
Na 2 lambdasondes en ecu temp zender, en uitlaatspruitstuk goed vast te hebben gezet had ik nog steeds last van onregelmatig lopen van de omi bij koude start. Er was nog 1 dure gok, een nieuwe kat eronder zetten. Omdat hij onregelmatig bleef lopen(bij koude start)en toch weer slechter ging trekken toch maar de (dure)gok genomen. Afgelopen donderdag een nieuwe kat eronder gezet.Vrijdagmorgen bij koude start niet meer onregelmatig lopen van de omi. Na een testrit met uitleesapparaat eraan onderweg kan ik (nu) zeggen dat de omega weer loopt en trek als een zonnetje. Dus iedereen bedankt voor t meedenken en Ralph voor dat hij het toch weer bij het rechte eind had._O-_O-
 
Bovenaan