Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Omega YouTube Etc.

Tot de vonken eraf vliegen ;) oh oh oh! mishandelaar!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2gy4BUiNsLY[/youtube]
de enigste keer dat er een Omega voorkomt in Top Gear:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=iQVH5rrqkFY[/youtube]
 
de eerste is echt je reinste catera mishandeling, heb hier geen goed woord voor,gewoon zoonde.
de top gear uitzending blijft leuk. jongens/mannen en radio grafische auto's. vind wel dat ze altijd zo ruw omgaan met de auto's.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Eens, de vrucht die in dat eerste filmpje die Catera aftrapt wil ik beter niet tegenkomen.
 
tja dat ben ik wel met jullie eens.. ik heb in dat half jaar dat ik weer een omega heb 1 keer een donut gedraaid met mijn Omega.. en toen vond ik het wel welletjes.. ik ben te bang dat er iets kapot gaat + achterbanden zijn duur + mijn distributie moet gedaan worden!! + met een automaat werkt het ook niet zo lekker.. maar ik moet zeggen dat ik met m,n Omega 3000 niet anders heb gedaan dan aftrappen.. sorry :$ maargoed die heb ik ook gekocht voor dat soort spelletjes.. daar zat zelfs geen interieur meer in voor gewichtsbesparing.. en dat soort dingen doen jongens nou gewoon.. en ja met die Omega 3000 (handbak) ging dat gewoon heel goed driften enzo..

En ja Top Gear.. Het beste autoprogramma ooit.. ook als geen autofanaat bent.. is Top Gear leuk.. maar die gekke britten gaan idd wel aardig ruw om met auto's vind ik persoonlijk juist wel leuk..
 
dat ze de auto's goed testen vind ik juist goed. en dat ze op een normale manier een auto de sporen geven
,ook geen bezwaar mee, daar moet een auto tegen kunnen. wat ik bedoel is dat ze schades opzettelijk maken
zeker bij klassiekers, dat vind ik jammer. top gear is een goed programma, dat ben ik helemaal met je eens.
mijn vrouw kijkt er ook altijd naar. eigenlijk meer als ik haha.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Haha, een donut heb ik enkel op sneeuw gedaan,
Ik zou begot nie weten hoe der aan te beginnen op droog dek :P
Maar driften (licht) deed ik vantijd wel eens met de Limo :P
idd "dat soort dingen doen jongens nou gewoon" hihi

Nu met de automaat en de nieuwe heb ik daar plots geen zin meer in...
De schrik om wat stuk te maken, ten eerste, en de crash in het achterhoofd, twee.
 

yoyo

The UK brothers
Hey Illu,

Ik zie nu steeds weer terugkomen dat jij een crash mee gemaakt heb, wat was dat dan en ik daardoor je schouder naar de knoppen?

gr,
Aart
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ook ik heb op sneeuw met een dikke laag ijs eronder vorig jaar wat zitten spelen. Op die manier kan je met weinig gas heel leuk draaien, zonder als een gek volgas in de rondte te zwiepen. Ok, dat kan natuurlijk wel, maar dan is dat glijen geen glijen meer maar oncontroleerbaar heen en weer gaan.

Zal zoiets nooit op een vaste ondergrond doen, dat wil ik m'n auto niet aandoen.
 
nee dat als in dat filmpje zou ik ook zeker niet doen.. das echt slecht voor een auto.. en ik beschadig me wielranden dr alleen maar meer mee ;) met die Omega 3000 gingen we door totdat het ijzer van de band tegen het spatscherm aanliep.. (en ook ik vond het een beetje zielig tegelijkvoor de auto) dattie zo aan ze end is moeten komen..

maar idd op ijs of nat gras maak het niet zo veel uit.. ook voor je banden niet.. tis wel heel leuk :) als je een beetje de ruimte heb.. en verlijdelijk :P
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
yoyo zei:
Hey Illu,

Ik zie nu steeds weer terugkomen dat jij een crash mee gemaakt heb, wat was dat dan en ik daardoor je schouder naar de knoppen?

gr,
Aart

Hey, tjah, op 6 januari j.l. is de blauwe limousine overleden na een ontmoeting met een ijsplek en een betonnen verlichtingspaal.
Foto's ga ik niet opnieuw posten, is offtopic en té moeilijk voor me, maar die dwalen wel ergens op het zusterforum opelomega.nl dacht ik.
De schouder komt niet daardoor, had er daarvoor al last van.
De crash heeft me enkel 1 dag hoofdpijn en de dag erna 1 dag knie-pijn bezorgt
(twist rond de paal heeft wss de knie tegen de middenconsole geklopt).
Daarna werd er door zelfstudie aangeleerd hoe je zonder brug of 'fosse' een Omega kan demonteren 7(8)7

Grtz
Stijn
 

yoyo

The UK brothers
Tjsaaaaaaa dat wist ik even niet, ja klote als je omega zo aan z'n eind kom.
En inderdaad dacht ik even dat jou probleem aan je schouder door dat ongeval kwam.
En een Omega Demonteren lijkt mij geen leuke klus, want die horen gewoon in komplete staat te blijven.(maar aan alles komt een eind)
Zo heb ik mijn oude Omega A in januari ingeruild (was echt helemaal op roest en de meest gekke elektronische klachtjes), maar toen ik hem inruilde ging het toch wel aan mijn hart hoor! :9~ :9~ :9~
Wij hebben toch 13,5 jaar plezier met elkaar gehad!
Hieronder oud & Nieuw.
Oud%20%26%20Nieuw%201000.jpg


gr,
Aart
 
kijk is aan.. CD? Aart? Mijn oom heeft er vroeger 2 van gehad.. CD herken je aan die chrome strips op de bumper toch? Maar hij heeft ze ook allebei total gereden.. 1 tegen een boom en 1 tegen vrachtwagen.. boom en vrachtwagen gewonnen.. kan me nog wel fotos ervan herinneren..
 
Toch nog meer Omega gevonden in Top Gear :) Carlton 1.8 GL whoehoewww :z

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zkFR2f7zYac[/youtube]
en Part 2:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oyx1E2s-tsE[/youtube]
 
vanaf 3:00 komt de Omega ff aan bod.. tis weer niet netjes wat ze ermee doen.. maar tis we l leuk dattie ff erin voorkomt toch? ;)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jSaFiqt8SqA[/youtube]
 

yoyo

The UK brothers
Even terug naar de vraag van egbert: het was een 2.4 gl sport uit '92 (zalige auto)
 
Bovenaan