Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

onafhankelijk keurings station

Hallo allemaal

Ik ben sinds 1 mei voor mezelf begonnen met een onafhankelijk apk keurings station is Assen

Ik heb zelf nog wat omega's in rust staan , en ik heb het grootste gros aan omega modellen

ook wel gehad .

Een stuk of wat mensen kennen me wel de meeste denk ik niet aangezien ik niet super actief op het forum aanwezig ben

Mocht ik een keer wat voor het forum of de leden kunnen beteken dan hoor ik het graag , ik kan niet honderd apk gerelateerde vragen per week beantwoorden , vooral om dat je de auto er niet bij ziet maar ik wil mijn best wel doen

M.V.G. Henri
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
Assen is voor mij te ver weg, ik wil je bij deze wel succes wensen met je onderneming d:)b

Grt. Hans
 

ommie b2

Heer van Stand
Gefeliciteerd met je nieuwe onderneming en veel succes ermee.... follow your dream

toedels Yvonne
 
Veel succes! Voor mij ook wat uit de richting! Maar als ik eens in de buurt zou moeten komen spring ik zeker eens binnen!d:)b
 
Henri ,
Van harte en veel suc6 met de onderneming .

En als er nog eens iets moois op jouw pad komt , schroom niet om het ff te mailen mag via pm ( bv ) .
 
Bovenaan