Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

onderhoud en reinigen van lederen bekleding

Ik ben zelf ook bekend met AutoGlym, geen slecht merk ! maar ieder heeft zo zijn voorkeuren, anders hadden we ook allemaal in een dezelfde auto gereden ;) ook hier in de collectie is wel het een en ander van AutoGlym te vinden (waaronder de Leather Care Cream) hier ook nog vrijwel een volle fles aanwezig, ik vind het met name in naden en met geperforeerd leder niet zo fijn (witte resten)


B-Buster zei:
Ik ken het, heb ze zelf ook maar ben niet onder de indruk van de werking. Nadat ik een aantal jaren terug bij Sjors de Gliptone had gezien zelf een setje besteld waarna het resultaat veel beter bleek. De Autoglym flesjes zijn niet meer aangeraakt sindsdien, die staan nog grotendeels vol op de plank.




Ha ! sorry... O-)
Wist niet eens meer dat je er zo opgekomen was ! ik had het inderdaad al ver voordat het bij Carclean te krijgen was, ik ben zelf nogal fan van de Gliptone en de leather care van Swissöl O+



Gliptone:


49.jpg







En de Swissöl:





DSC_6584.jpg





Groetkes,
Sjors
 
Bovenaan