Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Onvindbare Omega B2 Embleemloze GRILL.....

Hallo medeportalleden, ik ben naarstig op zoek naar een embleemloze grill ( zoals op de foto in mijn avatar) Echter is het internet vergeven van de grillen (grilles, grills) voor de omega a en b maar voor de b2 ofwel facelift.... helaas.
Tuningshop hebben ze niet en google levert zelfs in Duitsland geen hits. Alleen in Engeland vind ik wat voor rond de 150 pond plus porto van 28 pond Maar ik heb zelf jaar of 3 geleden er een gekocht voor 40 euro. Dat moet toch mogelijk zijn?

Heeft iemend er een te koop of weet iemand waar ze nog te koop zijn? ik hoor het graag. groet Rene.
 
dan praat je over de originele irmscher grille die is embleemloos, die ik er ook in heb zitten, maar die zijn niet goedkoop volgens mij
 
Hallo Jacques,
Nee ik heb zelf een merkloze, die waren in chroom/zwart of geheel zwart verkrijgbaar. Dus ook zonder Irmscher logo
Irmscher is in de UK nog te verkrijgen (op Ebay) maar idd veel te duur en met portobedragen van meer dan 30 pond.
 
Bovenaan