Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Onze nieuwe aanwinst

344xp2e.jpg
Met veel trots Mag ik jullie voor stellen aan dyon mijn kleinzoon geboren vandaag om 13:12 en met een gewicht van 3,4 kg en lengte 51 cm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joep

Verbannen
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eerste kleinkind.
Dat er nog maar velen mogen volgen. :P

Geniet ervan.
 

ommie b2

Heer van Stand
Ohhhh wat gaaf, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dyon. Prachtig kindje, mogen jullie met recht trots op zijn. Je straalt helemaal. Met jullie dochter ook alles goed?

Toedels Yvonne
 
Ja met mijn dochter gaat ook alles goed. Het was nog ff spannend omdat tijden de w'en zijn hartslag weg viel en daarop de reactie kwam van de keizersnee. Sommige kinderen kunnen schijnbaar de w'en niet verdragen waardoor hun code rood geven en met spoed geopereerd moet worden.

Maar ondanks alles is hij kerngezond
 
Blij dat te horen. Maar goed is alles goed met de kleine en nu kan ik de foto ook zien. Mooie jongen en fiere ouwe_O-
 
Mooi Barry, van harte gefeliciteerd, heb een kleinzoon van bijna 1 jaar en een kleindochter van 3 en half, ga er maar lekker van genieten jongen , iets om trots op te zijn !

Gr Hugo
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Super barry!

Veel geluk aan iedereen daar!

Wij worden zelf stilaan ook heeeeel curieus naar onze kleine telg...
 
Bovenaan